Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du i deg noe mat da? Og hvordan er hverdagen? Sengeliggende eller fungerer du nogenlunde som normalt?Kom her og i uke 8! Blir værre for hver uke.. Og ingen av triksene hjelper, gjør meg bare mer kvalm
Februar 2015
Tja, jeg får som regel i meg noen brødskiver og nektariner, eneste som jeg føler hjelper. Helst lyst brød. Aner ikke hvorfor! Jeg har jo vært på jobb og brekt og kastet og hele dagen omtrent og vært utslitt og sovnet hele ettermiddagen og kvelden når jeg har kommet hjem så i dag har jeg kastet inn håndkle. Drev å ordnet litt hjemme men ta det rolig for med en gang jeg begynte å gjøre masse måtte jeg kastet opp. Stod opp 12 og kastet opp 3 ganger allerede. Så da ble det senga igjen. Synes fryktelig synd på meg selv faktiskFår du i deg noe mat da? Og hvordan er hverdagen? Sengeliggende eller fungerer du nogenlunde som normalt?
Der kom kvalmen til meg!!! Akkurat 8 uker idag og spydd to ganger Vi som reiser på ferie på onsdag og! Det verste er at jeg ikke klarer å spise. Takler ikke tanken på mat når jeg er sånn som det her. Hva gjør jeg da?
Du må prøve å finne noe du har litt lyst på og spise akkurat det. Også må du tvinge deg til å drikke. Prøv å komme på noe du har lyst på å drikke. Jeg har vært sengeliggende i 9 uker med andre mann. Denne gangen bestemte jeg med for å ta postafen hvis kvalmen ble ille, og det har hjulpet meg. Undersøkte nøye med jordmor før jeg tok det, og det er ikke påvist noe som helst skade på foster etter bruk. Finnes også andre medisiner hvis det ikke virker.Der kom kvalmen til meg!!! Akkurat 8 uker idag og spydd to ganger Vi som reiser på ferie på onsdag og! Det verste er at jeg ikke klarer å spise. Takler ikke tanken på mat når jeg er sånn som det her. Hva gjør jeg da?
Synes du seaband virker? Vurderer å kjøpe i tilfelle jeg er skikkelig dårlig på ferie!Karborik mat hjelper! Og spis gjevnt! Seaband og prostafen er mine beste venner for tiden
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app