Pang-igangsatt, ein herlig opplevelse!

januar2010

Betatt av forumet
Søndag då eg var 11dagar over tida vart eg innlagd for igangsettelse. Hadde lest meg mykje opp om dette på nett, og forberedte meg på på det værst, laaaaaaang ventetid. Me vart tatt imot av verdens hærlegaste jordmor som undersøkte og fann 3cm opning, men fortsatt litt lang livmorstapp. Ho lova meg ikkje berre søndagsbarn, men også eit ettermiddagsbarn:) dette hadde eg ikkje tru på. Fekk satt modningspille klokka 11 og låg med smårier dei to timane, men dei dabba av då me gjekk til lunsj, og me bestemte oss for å sette oss ut på verandaen og drikke kaffi. Vart ikkje mykje kaffi gitt. Kom meg inn på rommet og reine tok seg kraftig opp. Klokka 3 sjekka dei opninga på heile 6cm, fekk klister, tok vatnet, og etter ein god times jobb kom vår prins, ut av seg sjølv, utan drypp, epidural eller annan for for lindring. Og prinsen var heile 4400g og 54cm lang :) Ein fantastisk opplevelse for mor og far!
 
Gratulerer så mye!!
 
Godt å se noen har en god opplevelse! Gjorde meg litt tryggere. Blir igang satt i morgen! hjeeelp!
 
Høres ut som en fantastisk fødsel! :) Gratulerer så mye med prinsen! :) :)
 
Back
Topp