panet eller tapet?

lindull

Forelsket i forumet
Hei:)
Vi har bygd på gangen vår og den vil bli ganske stor,skal ha skyvedører der men vil ikke bli mye lys der..er usikker på å velge tapet eller ferdig malte panel plater:/Hva har dere?
Noen som vil legge ut bilder?

Ferdigmalt panel!!![:D]
Har bare et dårlig bilde av Tobias, men du kan se panelen på siden der...[:)]
Malt i fargen lys antikk...

jeg stemmer panel! syns det er veldig fint i gang!!

Jeg synes det kommer helt an på huset og stilen din. Har du et eldre hus og/eller favoriserer du den stilen ville jeg valgt panel ellers er det utrolig mye lekre tapeter på markedet i dag. Malte slette vegger kan også være superlekkert!

Håper du vil vise oss hva du går for! Gøy å følge meg[:)]

Var det mye jobb å male selv?ble det like bra som å kjøpe ferdig malte?har kikket litt på ferdigmalte i fargen som heter skagen..men...hmmmm
ORIGINAL: RonjaR

ORIGINAL: lindull

Var det mye jobb å male selv?ble det like bra som å kjøpe ferdig malte?har kikket litt på ferdigmalte i fargen som heter skagen..men...hmmmm

Nå synes jeg det er moro å male da, så det gikk helt fint! Brukte pensel i sprekkene og rulle på flatene.. To eller tre strøk...[:D]
Skagen er jo også en nydelig farge!! Men jeg synes de hadde vært litt gjerrige på malingen på de ferdigmalte...[8|]

ORIGINAL: lindull

Nå synes jeg det er moro å male da, så det gikk helt fint! Brukte pensel i sprekkene og rulle på flatene.. To eller tre strøk...[:D]
Skagen er jo også en nydelig farge!! Men jeg synes de hadde vært litt gjerrige på malingen på de ferdigmalte...[8|]

Vi har også denne type panel i nesten heile huset faktisk [:)] og vi malte alt med rulle, gjekk supert det [:)]
og enig med RonjaR at dei er litt gjerrige på malinga på dei ferdigmalte...

Back
Topp