panel

Pinky84

Glad i forumet
noen som har panel/panelplater på veggene og panel i skråtak?
Hva har dere da i taket? panel der også eller tak ess plater?

Vi har panel på vegg og skråtak oppe hos oss...også har vi tak ess i taket....Syns det ser teit ut...Men dette var sånn når vi flytta inn hit..ikke noe vi selv har valgt.

Jeg ville hatt panel i taket også...men malt taket og skråtaket hvitt, mens en annen farge på veggene..

Men nå har vi malt skråtaket hvitt, så da ser det bedre ut!

Ville hatt panel i taket også! Takess er stygt...hater Takess...har nettopp sparklet tre slike tak...[:-]

ORIGINAL: Panzerpels

Ville hatt panel i taket også! Takess er stygt...hater Takess...har nettopp sparklet tre slike tak...[:-]

Åå det hørtes kjipt ut... vurderte å gjøre det her i huset jeg også...men bare tanken gjorde meg utslitt :P Var det vanskelig/krevende/slitsomt??

ORIGINAL: Kattepus84

Åå det hørtes kjipt ut... vurderte å gjøre det her i huset jeg også...men bare tanken gjorde meg utslitt :P Var det vanskelig/krevende/slitsomt??

Ja det var kjedelig, slitsomt og ødeleggende -sier mannen. [8D] Men det ble veldig bra da! Slik gikk det for seg: sparkle skjøtene -> pusse -> sparkle skjøtene igjen -> pusse -> sparkle atter en gang -> pusse -> legge på slik duk (armeringsduk?) -> grunne -> male to strøk.

ORIGINAL: Kattepus84

Ja det var kjedelig, slitsomt og ødeleggende -sier mannen. [8D] Men det ble veldig bra da! Slik gikk det for seg: sparkle skjøtene -> pusse -> sparkle skjøtene igjen -> pusse -> sparkle atter en gang -> pusse -> legge på slik duk (armeringsduk?) -> grunne -> male to strøk.

SÅPASS ja....Å herregud, da tror jeg ikke at jeg skal gå løs på tak i alle rom her nei.... uff..

Back
Topp