Pampers

Cathrine76

Forumet er livet
Har fått noen pampers bleier gratis i posten,og tenkte at eg måtte no prøve dei-så i dag har det gått i pampers bleier her- det har no resultert i ett stykk jente full i bæsj opp over ryggen og alle klærne, og en jente gjennomvåt av tiss[:'(] Nei her går resten av pampers bleiene i bosset og libero bleiene tatt i bruk igjen[:D] papmers bleiene er så stive i forhold til libero-det var det første mannen min sa når han skulle ta dei på[;)]

har åg bare hørt negative ting om pampers.. noe dritt...

har bare brukt pamper sine eg, og syns di var greie, men har gått over te libro nå og merke forskjel=) e ikke så stve så pampers sine=)

Synes ikke noe om Pampers jeg heller, ble mye fortere lekkasje og så ble Jonas sår av dem i tillegg.. sverger til Libero ja [:)]

pampers er ikke bra. bruker bare libero jeg. pampers har bare 2-5kg oxo, og det er litt stort, så bruker libero 2-4kg. alt gikk jo utenfor med pampers, så byttet raskt ut de gitt

ORIGINAL: Nikki!

PAMEPERS er tingen=)
vi liker dem veldig godt[;)]

Hehe.. Enig med deg der! Jeg sverger til pampers..[;)]

hehe ser at det ikkje bare er meg som har negative opplevelser her[;)] lurte på om eg var litt sær kanskje hehehe[8D][:D] Men dei er veldig stive i forhold til libero sine bleier synes eg, fikk noen bleier til Daniel i en større str en gang og disse gikk i bosset og faktisk[;)][:)]

samme her..bruker pampers no pga tøtta driter jo søren med mer en det er lov til så har brukt opp en hel pakke med bleier allerede..haha (3 dager)
og synes skikkelg synd på tøtta ang navlestumpen med de STIIIIVE bleiene..

Pampers er grei nok når de er litt større mener huske de holdt mer tett jeg og va "lengre" en libero..
men som babybleier...sverger jeg til libero..

Har ikke fått noen i posten, men i den apotekpakka var det noen. Prøvde de på tulla mi, men hun ble knall rød i huden der bleia hadde sittet[&o] så resten av dem gikk rett i søpla[:'(][:@]

Back
Topp