Pampers

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Active fit bleiene er de jeg har vært mest fornøyd med til begge ungene. Men de har forandret seg: det er jo ikke noe innlegg i på halve bleia, altså bak. En ting er når ungen sitter, krabber og går - men når å ligge en hel natt og i tillegg jente så renner jo alt ned og bak. Hvordan er det med pampers baby dry ol? Er de også slik bak?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er storfornøyd med baby dry! Alle andre bleier vi prøvde ble det lekkasje med på natten, men baby dry holder tett :) i natt hadde han samme bleie fra 18.30 til 08.00 og da hadde jeg ammet han to ganger i løpet av natten og han hadde bæsjet også på morgenkvisten, allikevel holdt bleien på alt :)

Vi har brukt babydry inntil nå nylig, og er storfornøyde. Såpass at vi skal bytte tilbake når vi har brukt opp de 3 pakkene med libero som vi har stående.

Jeg har faktisk brukt pampers til alle tre. Husker ikke hva slags som ble brukt på eldstemann, men mellomjenta og minstemann har jeg brukt/bruker baby-dry på. Er veldig fornøyd og er sjeldent det er noe lekkasje. Tror ikke jeg har opplevd noe lekkasje med Nicklas enda:)

Bruker babydry på natta her, kun opplevd en gang (i går) at det har kommet noe utfor (og det var pittelitt bommelom..).

Jeg brukte babydry et par ganger og jeg syns de lakk ofte, i tillegg så syns jeg de ble rare i konsistensen når den ble fylt opp med tiss :p vi har faktisk brukt coop sine bleier i noen mnd nå og er veldig fornøyd med de, ingen lekkasjer :-) i tillegg er de super billig!! 19 kr for 58 bleier!

Jeg brukte babydry et par ganger og jeg syns de lakk ofte, i tillegg så syns jeg de ble rare i konsistensen når den ble fylt opp med tiss :p vi har faktisk brukt coop sine bleier i noen mnd nå og er veldig fornøyd med de, ingen lekkasjer :-) i tillegg er de super billig!! 19 kr for 58 bleier!
Coop sine lekker alltid hver gang hun bæsjer så de funker ikke her

Men babydry har innlegg helt bak?

Pampers det er virkelig bleien,fornøyd med den på begge to.Bruker også mye coop sine de er også bra.Babydry er de som er best på natta syns jeg

Pampers det er virkelig bleien,fornøyd med den på begge to.Bruker også mye coop sine de er også bra.Babydry er de som er best på natta syns jeg
Her bruker vi coop på dagen når de byttes ofte og baby dry på natta. Syns baby dry virker mer behagelig å ha på, coop blir så stive i forhold :p

Her bruker vi coop på dagen når de byttes ofte og baby dry på natta. Syns baby dry virker mer behagelig å ha på, coop blir så stive i forhold :p

Helt enig:-) derfor jeg aldri har likt libero sine også de er altfor stive.i tillegg var de alltid våte utenpå

Bruker active fit på dagen og baby dry på natta. Før vi oppdaget baby dry var jeg oppe hver jævla natt og skiftet tissevåt seng og tissevåt baby. Prøvde Rema sine og Libero, men de lakk alltid når hun lå på siden. Nå sverger jeg til pampers, kommer aldri til å bruke noe annet, tror jeg :)

Back
Topp