pampers våt servietter

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Noen som bruker dem??

Vi bruker ALLTID libero, men av en eller annen merkelig grunn så har jeg fått rivd med meg pampers sine!

Og når jeg vasket gutten i stad så begynte han og hyl grine, så han at syns det var vondt når jeg vasket stumpen.

Så tok jeg en våtserviett og vasket meg selv i ansiktet, da svei det som faen,
skikkelig og..

Kjenner jeg koker av sinne nå, gutten gråt skikkelig,nå har jeg kastet dem!

ORIGINAL: nukimamma

Jeg har pampers sensitiv nå (finnes to forskjellige). Jeg har den lyse pakka. Begynte først å bruke den i går og merket ikke noe galt.

Har tidligere brukt coop sine og sebamed. De fra coop lukter for jævlig syns jeg.

den jeg har er mørk grønn tror jeg! det står ikke sensitiv på den hvertfall..

Tror ikke pampers kom så bra ut i test, men er sikkert en forskjell på de forskjellige merkene pampers har. Jeg husker tanteungen min drev å vasket seg i ansiktet med dem (uten at moren så det) og hun fikk utslett i ansiktet.

Søsteren min jobber blant annet med pampers og jeg fikk en ekse full av de her om dagen. Tenkte å ha de til ekstra, men ikke hvis de svir!!!

Stakkar lille gullet[:(]

Du, det er en test av våtservietter i det nye foreldre og barn. fikk det i posten i dag. skal hente det nå

Stakkar lille gullet
ORIGINAL: papayababy i okt

Du, det er en test av våtservietter i det nye foreldre og barn. fikk det i posten i dag. skal hente det nå

Ja flott, for dette syns jeg var ille, gutten ble illrød,nupette og gråt skikkelig! [&o]

ORIGINAL: LeneChr

Tror ikke pampers kom så bra ut i test, men er sikkert en forskjell på de forskjellige merkene pampers har. Jeg husker tanteungen min drev å vasket seg i ansiktet med dem (uten at moren så det) og hun fikk utslett i ansiktet.

Søsteren min jobber blant annet med pampers og jeg fikk en ekse full av de her om dagen. Tenkte å ha de til ekstra, men ikke hvis de svir!!!

Stakkar lille gullet[:(]

Ja jeg syns så synd på han, burde jeg smøre på noe??? han ble ganske rød og nupette...

Ok da venter jeg til i morgen og ser!

Han har jo sovnet nå...

Jepp, pampers kom skikkelig dårlig ut, havna i gruppe for produkter med potensielt miljøfarlige, allergifremkallende og hormonforstyrrende stoffer. Både de mørke, active og de sensitive. Eneste forskjellen er at sensitive ikke har parfyme. I samme gruppa havna natusan gentle care og cien (lidl).

I gruppe 2 (potensielt allergifremkallende og/eller miljøfarlige stoffer) er baby seba med, natusan extra care, frida (clas ohlson), X-tra (coop/prix), euroshopper og coop soft og mild.

I gruppe 1 (inneholder ikke problematiske stoffer) havna våtservietter (rema 1000), vaskeservietter (ICA/rimi) og Libero.

Kan si hva de inneholder om dere lurer på noen spesielle.

Jepp, pampers kom skikkelig dårlig ut, havna i gruppe for produkter med potensielt miljøfarlige, allergifremkallende og hormonforstyrrende stoffer. Både de mørke, active og de sensitive. Eneste forskjellen er at sensitive ikke har parfyme. I samme gruppa havna natusan gentle care og cien (lidl).

I gruppe 2 (potensielt allergifremkallende og/eller miljøfarlige stoffer) er baby seba med, natusan extra care, frida (clas ohlson), X-tra (coop/prix), euroshopper og coop soft og mild.

I gruppe 1 (inneholder ikke problematiske stoffer) havna våtservietter (rema 1000), vaskeservietter (ICA/rimi) og Libero.

[:(][:(] dakars gutten min! Men da vet jeg at dem er dårlige og at det sikkert ikke bare er min gutt og jeg som reagerte på dem! Jeg har kastet dem nå - fysj.

Takker papaya! [:)]

i Foreldre og barn er det våtserviett-test. tror absolutt ikke du skal bruke; pampers (3 forskjellig), cien, natusan. heller ikke; seba med, natusan, frida, coop xtra, euro-shopper, coop soft&mild. bruk heller: våtservietter fra rema 1000, libero eller vaskeservietter fra ICA/rimi. jeg bytte i morgen!!!!! 

Pjuh! da går vi glatt tilbale til libero ja! [:)]

[:)]
vi også. trodde seba med var bra jeg, x-tra også. og trodde ikke libero sine var såå bra. jaja, da lærte vi noe i dag også [:D]

Har hørt x-tra kom bra ut, så vi har brukt dem i stellebaggen. Æsj, kjøpe nye da. Liker ikke Icasine, så dafår vi prøve libero.

Ja ja, en kasse pampersservietter til de som vil ha[:D]

Nukimamma kom med bra tips ja,luckt. det forsvinner nok fort igjen. Huff, man burde jo klagd!!

Seriøst bør dere nok bruke disse så lite som mulig. trur jeg har brukt våtservietter på Sofia 2 ganger siden hun kom. Enkelte av serviettene fjerner jo faktisk maling fra veggen, så sier jo seg selv. men noen har kommet bra ut i test. En ting til..elstegutten min fikk eksem i hodebunnen av den gode gamle natusan shampooen, som er gul. Ingen tårer nei, når de har tilsatt bedøvelse så svir det nok ikke [:@]

Jaja... Vi bruker pampers og kommer nok til å fortsette med det...[8|] Vasker han som regel med våt klut etter at det verste er tatt med våtservietten... Nesten aldri utslett...

Libero våtservietter har jeg aldri sett...

Har prøvd seba og coop sine, likte ingen av de, syns Gorm fikk rødere hud av de...

Jeg har brukt pampers sensitiv på alle mine 3...er ganske fornøyd med de jeg.

ORIGINAL: Tiden flyr igjen!!!

Jaja... Vi bruker pampers og kommer nok til å fortsette med det...[8|] Vasker han som regel med våt klut etter at det verste er tatt med våtservietten... Nesten aldri utslett...

Libero våtservietter har jeg aldri sett...

Har prøvd seba og coop sine, likte ingen av de, syns Gorm fikk rødere hud av de...

Ikke jeg heller.. JEg har brukt alle sine våtservietter jeg[8D] Ikke merket noe forskjell nei

Eg bruke bare våtservietter nå eg e på tur eg aldri hjemma..

Nope har aldri brukt våtservitetter eg...Bruge våt klut...

Vet aldri om ungen kan reagere på dem sikt så det bruge eg ikkje
Siden eg e så allergisk så e eg jysla forsiktige

Back
Topp