Pampers tapebleier...

pupple

Forumet er livet
Siden de helst vil ha tapebleier i bhg, og jeg syns det er dårlig elastitet i libero sine tester jeg pampers. (selv om jeg er i mot at de er tilsatt lotion[&:][:'(])

Er nr 4 jeg har kjøpt, og de sitter kjempefint, men syns de er så tynne. han blir mer våt i de i forhold til liberoen. er det noen andre som er bedre????

vi bruker bare libero!! up&go hjemme og teip i barnehagen!!

er fornøyd med de!!!

Jeg har alltid brukt Pampers Tapebleier!! Ikke noe problem!!!
Har ikke noen andre bleier å anbefale...

teip i barnehagen!!

føler de er så stramme når de bøyer seg.. "strikken" i pampers sitter i sida, og det virker mye bedre enn den svake libero har på ryggen føler jeg.
skulle likt å hvist hva de små syns..[:D]

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Jeg har alltid brukt Pampers Tapebleier!! Ikke noe problem!!!
Har ikke noen andre bleier å anbefale...

finnes det noen litt tykkere m tape enn nr 4[:-][:-][:-]

ORIGINAL: pupple

Siden de helst vil ha tapebleier i bhg, og jeg syns det er dårlig elastitet i libero sine tester jeg pampers. (selv om jeg er i mot at de er tilsatt lotion[&:][:'(])

Er nr 4 jeg har kjøpt, og de sitter kjempefint, men syns de er så tynne. han blir mer våt i de i forhold til liberoen. er det noen andre som er bedre????

Jeg har i dag kjøpt Pampers active fit 5 (11-25kg), siden de i barnehagen vil ha teip i sidene. Til vanlig bruker snuppa up and go fra Libero. Enig med deg, at de "teipebleien" fra Libero er skuffende. Liker veldig godt Pampers sin elasistet i sidene. Før snuppa begynte med up and go fra Libero, brukte hun pampersteipebleier. Har ikke prøvd femmeren (5) enda - skal gi deg referat så fort jeg har testa den ut [;)]

ORIGINAL: *NaTaLiE*

vi bruker bare libero!! up&go hjemme og teip i barnehagen!!

er fornøyd med de!!!

Sånn gjør vi det også. Synes de teipbleiene er litt saggete egentlig, men jeg vil ikke bruke bleier med lotion. Jeg syntes Isabelle fikk dårlig bevegelse og ble rød på kantene av Libero tapebleiene en periode (for lenge sidennå), det var da vi begynte med Up & Go. Nå får hun i hvertfall ikke røde merker av dem lenger, og hun lærer jo stadig noe nytt på "bevegelsesfronten", så jeg tror ikke bleia hemmer henne egentlig.

Vi har ikke prøvd Pampers, så jeg har ingen kommentar til passform/tykkelse.

Gaute har brukt pampers siden han var født! Libero ble han så klam i, når han bruker pampers er huden helt tørr og fin, selv på mårran[:)] 

Han bruker activ fit nr 5 i barnehagen, og easy up nr 5 hjemme. De virker litt tynne, men de har en ufattelig evne til å holde stumpen tørr, iallefall på min gutt! Jeg har aldri opplevd at han har tissa igjennom bleien.

Brukt pampers siden dag 1 vi, så der kan jeg nok ikke hjelpe deg stort gitt[&:] Men pampers har to typer tape bleier, både active fit (lilla) og en som er grønn med sånne fisher price figurer på. De er litt tykkere, men active fit er nok bedre synes jeg....

Eirik bruker active fit om natta han, og kun en gang har han blirr gjemmomvåt... Og det var fordi jeg hadde satt på bleia litt feil! Så kan ikke annet enn å skamrose de jeg asså[:D] Og han har på bleia ca 12 timer om natta[;)]

Selv om de er tynne så tar de til seg MASSE væske[;)]

ORIGINAL: Greit!

ORIGINAL: pupple

Jeg har i dag kjøpt Pampers active fit 5 (11-25kg), siden de i barnehagen vil ha teip i sidene. Til vanlig bruker snuppa up and go fra Libero. Enig med deg, at de "teipebleien" fra Libero er skuffende. Liker veldig godt Pampers sin elasistet i sidene. Før snuppa begynte med up and go fra Libero, brukte hun pampersteipebleier. Har ikke prøvd femmeren (5) enda - skal gi deg referat så fort jeg har testa den ut [;)]

takker!!! tenkte nr 5 ble aaaltfor store jeg.. ha har ikke nådd 11 kg ennå.. slank liten tass..

Snuppa80: jeg skal jammen lete etter de du nevner og (men tipper de er mer ala libero)

Back
Topp