Pampers eller Libero?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg måtte gå over til Libero igjen.. Var sååå fornøyd med Pampers pga null lekkasje... Med Libero så lekker det med èn gang.. opp etter ryggen! Må skifte tøy hver gang hun har bæsjet vi.. men blir så innmari sår av Pampers.. noen flere som har opplevd det? Har snakket med 2 andre nå.. som sliter med det samme.. Frida blir så sår.. at det nesten blir kjøttsår.. smører henne med salve og går over på Libero... og hun blir helt fin...

Så utrolig synd egentlig.. for vil bruke Pampers.. men men..

Vi har heldigvis ikke vært plaget med det.
Her funker Pampers kjempe fint

Prøv First Price bleien du før kjøpt på Kiwi. De er ganske lik Pampers, men har ikke den lotionen(eller hva det nå enn er i Pampers)..
Også er de MYE billigere. Betaler like mye for 50 sånne som for en valig pakke med Libero!

Vi bruker den på begge ungene nå og jeg er kjempefornøyd!

Vi har prøvd Lidl sine bleier vi nå, og er SÅ fornøyd.....
varierer litt i mellom lidlbleier og libero

Har ei venninne som har kjøpt masse av bleiene på LIDL og er kjempe fornøyd![:)]

Er selv ganske usikker på hva jeg skal bruke på nurket...(har kjøpt en pampers, måtte se hvor søte de er[:D] og en Libero)[;)].

Pampers

Kjempe fornøyd med libero-midi :)Igen lekkasje og ei tørr og blid jente har jeg døgnet rundt :)

ORIGINAL: Juliejr

Vi har heldigvis ikke vært plaget med det.
Her funker Pampers kjempe fint

Pampers

Og med meg var det omvendt, Sebastian fikk utslett av libero derfor måtte jeg begynne med pampers å har fortsatt med den på Joachim også.

Vi bruker pampers, libero og first prise litt om hverandre. Aldrig hatt lekasje eller sår stump med noen av dem

Vi bruker libero, og hun er ikkje sår. Litt bæsj lekker ut av og til hvis den er veldig flytende men det er heldigvis sjeldent[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

Vi bruker libero, og hun er ikkje sår. Litt bæsj lekker ut av og til hvis den er veldig flytende men det er heldigvis sjeldent[:)]

akkurat det samme her[:D]

Vi bruker pampers,men siden mange her skryter så mye av Lidl sine må jeg prøve de.
Blir jo litt mer lettvint for oss å kjøpe de også (bor rett ved siden av lidl) [:D]

vi har gått over til Pampers active fit..

Her kom det i alle fall masse tips da[;)] Takk takk!

Synd vi bor så langt fra en Lidl butikk da.. men First Price sine skal jeg prøve da[;)] Er det mange forskjellige varianter av den?

Tror pillemeg jeg må prøve ut de der Lidl bleiene altså..

Etter at vi byttet til tøybleier har vi ikke hatt noen lekkaser. Før var det oppetter ryggen minst en gang om dagen[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Her kom det i alle fall masse tips da[;)] Takk takk!

Synd vi bor så langt fra en Lidl butikk da.. men First Price sine skal jeg prøve da[;)] Er det mange forskjellige varianter av den?

Er Trusebleie og vanlig bleie i First Price serien. Linus bruker den lysegrønne som er 7-14 kg.

Back
Topp