Pampers eller Libero

Her tålte han ikke Pampers, de brukte det på ham påsykehuset og da fikk han utslett med en gang. De er heller ikke svanemerket, så jeg hadde ikke brukt dem uansett.
Jeg brukte Libero i begynnelsen. Litt store og klumpete, men sitter godt og går ikke utover bevegelsesfriheten. Nå har vi brukt Rema 1000 sine en god stund og er storfornøyd! Ikke bare er de vesentlig billigere enn Libero og Pampers, men de kom jo også ut best i test:)

Her brukte eldstemann først libero,men tålte de ikke så gikk over til pampers:-)
Andre gutten brukte og pampers da vi slet med lekasje på libero:-)
Begge jentene bruker landlord sine og jeg er fornøyd med de:-) litt billigere alternativ:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her har vi prøvd litt forskjellig,og pampers har aldri funket for oss eller lillemor. Hu tissa bestandig igjennom de! Så her brukte vi libero i begynnelsen, gikk så over til coop sine som fungerte utmerket til henne før vi nå er over på libero igjen :-)

Sent from my LT18i using BV Forum

Libero. Var greit med Pampers når han var nyfødt, men etterhvert bytta jeg til Libero fordi Pampers-bleiene holdt ikke.

har 4 barn. 2 jenter og 2 gutter. har kun fungert med Libero her. har prøvd de fleste andre merker uten å være fornøyd.

Libero for helt nyfødt. Pampers dry night på natten og ellers er det kun Rema 1000 som gjelder både for lillebror og storerbror :) Praktisk med en stor og liten som bruker samme str :)

Likte pumper når hun var baby og libero når hun ble større:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi brukte pampers og libero før.
Men nå bruker vi kun Rema 1000 bleiene. Synes de er veldig gode og veldig billige. Liker de mye bedre en pampers og libero

Det beste er å prøve ut forskjellige bleier på babyen din. :)

Vi brukte mest Libero, syntes Pampers lukta så mye tiss uansett hvor lite/mye babyen hadde tissa.
Var forresten også fornøyd med Coop bleiene.

her bruker vi libero, syns pampers lukter så fort..

Back
Topp