Pampers Babydry

linko

Forumet er livet
Er det nattbleie? 

Eg kan ikkje svare på spørsmålet ditt, men eg bruker kun den, er veldig fornøyd med den [:)] Har prøvd med andre typer bleier, men kommer alltid tilbake til pampers babydry [;)]

Si det du, har tenkt på det selv. Har brukt den og holdt Oliver tørr om nettene, går ca.12 timer fra han får den på seg før legging til vi står opp. Nå bruker vi active fit og er like bra den [:)].
Hadde Libero før, og funket fint de også, men de stinket noe så j**** tiss [&:], aldri opplevd det med pampers.

Ja, den er det... Men vi bruker den 24/7 for den passer best her[:)]

Jeg kjøpte en kartong på av den på Rema her om dagen for å teste den ut. Var jo så billig.[:)] Har prøvd den hele døgnet. Men er jo figur av sovende baby bak, derfor jeg lurte[:)]
Enn så lenge fungerer den like bra som Libero. Men av en aller grunn er jeg lissom mer fan av Libero.

Vi bruker den hele tia her.. Syns den sitter best og virker mest behagelig. Har prøvd active fit også, men gikk heller tilbake til baby dry.

Libero har jeg kun prøvd opp til str 2, syns de er så stive over magen.

ORIGINAL: linko

Jeg kjøpte en kartong på av den på Rema her om dagen for å teste den ut. Var jo så billig.[:)] Har prøvd den hele døgnet. Men er jo figur av sovende baby bak, derfor jeg lurte[:)]
Enn så lenge fungerer den like bra som Libero. Men av en aller grunn er jeg lissom mer fan av Libero.

Om jeg ikke husker feil så tror jeg det er det på activen også [;)].

ORIGINAL: Sorland

Si det du, har tenkt på det selv. Har brukt den og holdt Oliver tørr om nettene, går ca.12 timer fra han får den på seg før legging til vi står opp. Nå bruker vi active fit og er like bra den [:)].
Hadde Libero før, og funket fint de også, men de stinket noe så j**** tiss [&:], aldri opplevd det med pampers.

Synes pampers stinker tiss eg [8D]

Snuppa har alltid brukt den, dag og natt. Nå er den desverre litt trang til henne, så vi har bytta til up and go.
Bruker den til snuppulfen min nå. [:D]

ORIGINAL: linko

Jeg er også mer fan av Libero, men han tålte de ikke, så da var det babybry som hjalp. Og siden har jeg ikke prøvd noe annet!

ORIGINAL: #Tonje#

Snuppa har alltid brukt den, dag og natt. Nå er den desverre litt trang til henne, så vi har bytta til up and go.

Hører flere si at up & go lekker så lett, har du opplevd det?

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: #Tonje#

Hører flere si at up & go lekker så lett, har du opplevd det?

Niks. Men er bare vanessa som har det, libero 7.
Har alltid vært strålende fornøyd med pampers og alltid sverga til dem, men av up and go liker jeg libero best. de er mye romsligere enn pampers sine. "go'bleia" kalle vanessa dem [:D]

Back
Topp