momloveswill Forelsket i forumet 28 Okt 2010 #1 Kjøpte meg en liten godsak på The body shop. Mmmm, den er så fantastisk og dufter helt nydelig. Coconut body milk[:D]
Kjøpte meg en liten godsak på The body shop. Mmmm, den er så fantastisk og dufter helt nydelig. Coconut body milk[:D]
momloveswill Forelsket i forumet 28 Okt 2010 #2 ORIGINAL: snuppatuppa Kjøpte meg en liten godsak på The body shop. Mmmm, den er så fantastisk og dufter helt fantastisk[:D] Coconut body milk
ORIGINAL: snuppatuppa Kjøpte meg en liten godsak på The body shop. Mmmm, den er så fantastisk og dufter helt fantastisk[:D] Coconut body milk
Hlin Elsker forumet 28 Okt 2010 #3 den fikk jeg av dattra mi til jul. lukter syden .-.. får lyst til å legge meg på stranda når jeg bruker den [:-]
den fikk jeg av dattra mi til jul. lukter syden .-.. får lyst til å legge meg på stranda når jeg bruker den [:-]
momloveswill Forelsket i forumet 28 Okt 2010 #4 Ja, lukter litt syden...det er nok grunnen til at jeg blir så glad av å lukte på den. Hehe[:D]