Mårn mårn!
Her er vi trøtte! Ble sittende og se på Notting Hill på dvd i går, enda vi har sett den 5 millioner ganger før!
Og klokkestillinga ga oss jo ikke en time ekstra på øyet, såh.. Jeg har faktisk vondt i kroppen etter jobbinga i går fremdeles jeg.
I dag skal vi på hytta til svigers. Skikkelig familietragedie. Alle søskenene med evt unger er der, pluss svigers da så klart. Blir høylytt og slitsomt, så da passer det jo "bra" at jeg er knallsliten og trøtt fra før. men vi slapp å ligge over da i allefall, siden jeg jobba i går.
Ida hoster så hun brekker seg igjen, nais. Hun kasta opp bittelitte grann istad, men det kommer jo av hosten, også virka det faktisk som om hun VILLE spy!
Rare jenta.
Ha en fin palmesøndag alle sammen!
Her er vi trøtte! Ble sittende og se på Notting Hill på dvd i går, enda vi har sett den 5 millioner ganger før!
Og klokkestillinga ga oss jo ikke en time ekstra på øyet, såh.. Jeg har faktisk vondt i kroppen etter jobbinga i går fremdeles jeg. I dag skal vi på hytta til svigers. Skikkelig familietragedie. Alle søskenene med evt unger er der, pluss svigers da så klart. Blir høylytt og slitsomt, så da passer det jo "bra" at jeg er knallsliten og trøtt fra før. men vi slapp å ligge over da i allefall, siden jeg jobba i går.
Ida hoster så hun brekker seg igjen, nais. Hun kasta opp bittelitte grann istad, men det kommer jo av hosten, også virka det faktisk som om hun VILLE spy!
Rare jenta. Ha en fin palmesøndag alle sammen!