Palmesøndagssnakk

Skrållan

Forumet er livet
Mårn mårn!

Her er vi trøtte! Ble sittende og se på Notting Hill på dvd i går, enda vi har sett den 5 millioner ganger før! Og klokkestillinga ga oss jo ikke en time ekstra på øyet, såh.. Jeg har faktisk vondt i kroppen etter jobbinga i går fremdeles jeg.
I dag skal vi på hytta til svigers. Skikkelig familietragedie. Alle søskenene med evt unger er der, pluss svigers da så klart. Blir høylytt og slitsomt, så da passer det jo "bra" at jeg er knallsliten og trøtt fra før. men vi slapp å ligge over da i allefall, siden jeg jobba i går.
Ida hoster så hun brekker seg igjen, nais. Hun kasta opp bittelitte grann istad, men det kommer jo av hosten, også virka det faktisk som om hun VILLE spy! Rare jenta.

Ha en fin palmesøndag alle sammen!

her va d mårra kl 6,men blei 7 når d gikk
opp for oss at klokka sku stilles...[:)]
gubben e dratt til fjells for å prøve scooteren
vi kjøpte i går... ongan har fått påske eggene sine og ser på tv
æ kose mæ forran pcn me kaffe å sjokolade[&:]
ingen store planer for dagen,ut å ake stort sett...

ha en knall dag jenter[:)]

Mårnings frøkner!

Fant ut det var på tide å gi et lite pip fra meg, har vært så mye å gjøre i det siste, at jeg har ikke hatt tid til å være her.

Skikkelig slapp søndag i huset i dag. Jeg var å serverte i bryllupet til en håndballvenninne til klokken fire i natt...mamma satt barnevakt[:D] Opp og hopp igjen klokken halv ni, så dette blir en tøff dag rett og slett.

Har planer om å vaske masse klær fra barnehagen, om maskinen tillater det, vi er ikke helt på nett om dagen visst, støvsuge og rydde i noen skuffer...deilig med vårrengjøringen unnagjort.

Siden det regner i dag planlegger jeg at vi skal male egg som vi fester på trollhassel og noen egg vi stikker på grillspyd og har i blomsterpotter o.l...blir sikkert jeg som ender opp alene med å gjøre det, men får prøve å få med meg guttene.

Etter lalletid for gutta boys skal jeg sole meg, ha laaang egenpleie på badet og legge meg tidlig.

Ha en flott dag jenter

Back
Topp