Paller

ØnskeBaby

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har dere lagd noe av paller?
Skal fikse sofa og bord for å ha ute og en palle skal jeg bruke til å ha blomster i. legg gjerne med bilde av det dere har lagd, trenger ideer :D

Det finnes en inspirasjonsside på Facebook der de har laget mye rart av paller :) Interiørtips lag selv eller noe sånt mener jeg på at den heter :)

Har og lyst på et pallebord. :) Håper vi får se bilder av det du lager :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Skal komme igang med skruing i dag, må bare måkke verandaen ( :( )
Så kommer det nok bilder :D

Har ingenting, men har veldig lyst til å lage utebord og utesofa :) Må bare ha et bosted med plass først ;p

Har starta, fått opp pallene og en plan. Pussa ned alle kanter så må kjøpe beis i morgen. Tror det blir bra dette!!

Husker jeg så på en blogg for ei stund sia der hadde hu laga en hel sofa ute av paller... med masse store puter på. Var tilogmed hjørnesofa

Som 12 åring lagde jeg et klubbhus av paller, med flatt tak (d var ingen suksess). Skal se om jeg finner bilde i morgen men jeg tror det kan bli vanskelig da de første bilder fra barndommen er hos mamma, og henne snakker jeg ikke så mye med.

Sent from my iPhone using BV Forum

Som 12 åring lagde jeg et klubbhus av paller, med flatt tak (d var ingen suksess). Skal se om jeg finner bilde i morgen men jeg tror det kan bli vanskelig da de første bilder fra barndommen er hos mamma, og henne snakker jeg ikke så mye med.

Fleste bilder* skal det stå

Hadde vært gøy å sedd :)

Back
Topp