Pakking!!!

Sofie.

Forumet er livet
Her pakkes det førr harde livet[:D]
Jippi, gleda me t å fløtt. Får vell hjelp sambo me å pakke... [8D] Ikke bare sett på BV og skravle[8D]

Kanskje det. hehe[:D]
Ho følg meg overalt. Dusjen, do, soverom (ligg mellom meg og sambo om natta), kjøkken og stua. Legg e me under pleddet så e ho der med en gang[:D]

Nåååh <3 kjenner eg blir supermisunnelig på deg no!
Vi flytta hit heilt i begynnelsen av februar, og då fulgte det med ein katt med huset (kjøpte det av svigermor)... og han forsvant på onsdag og har ikkje vert heime sia... :S no som det er så kaldt ute :(
Katter er så fantastiske vesen!;) Iallefall om dei er glade i kontakt og kos;)

vår katt er innekatt. Ho vil ikke ut. Like greit det, sia vi bor i 3.etg.
Nu ligg ho på puffen foran meg. Ho e veldig oppmerksom overfor Tobias, og e ofte å ser t han. [:)]
Pus elsker å få kos og kan ligge i timesvis i fanget.

Holder ennå på å pakke. I går kveld ble tv-reolen og sofaen henta a røde kors, så vi har stoler å sitte på. I dag får vi nøklene t nyleiligheten [:D]
Fredag fløtta vi inn.
Gleda me masse t å ordne i den nye leiligheten!

Jo, gleda me masse t å fløtt. Ska bi deili å få noe nytt[:D]
Sambo ville begynne i kveld å fløtt, men ombestemt seg. Han og 2til ska start i morgen. Vi va å så i leiligheten nu i kveld. Ska bi deili å sætt vårres preg på den.
Nu har sambo satt på romantisk musikk, dempet belysning og servert brus til meg. Trur han hinta om at vi ska spæll Geni.

Da har vi til og med fått internetten opp å gå i ny leilighet[:D]
Kaos her, men mangler en god del møbler så får ikke pakket ut alt enda. Vurderer å stue alt inn på et soverom og lukke døra..
I går fikk vi ny tv, etter at den gamle sa pang og døde.. Flatskjerm for første gang, og oppdaget at vi har fått flere tv-kanaler[:D]
Fikk sett på ugly Betty igjen[:D] Nu holder e på å vaske klær, også må e vel gjær litt mer husarbeid. Sånn som å rødd på kjøkkenet..[:o]

åååh!!:D du må ta før og etterbilde!! =D =D før dåke fekk ting på plass - og etter.. eller er eg litt seint ute no??:P
hehehe;P ugly betty er ein av dei seriane på fem eg ikkje liker... [8D] men smaken er som baken :D
er det ei heilt ny leilighet, eller skal dåke pusse opp litt?:)

Den e rimelig ny. Ferdi bygd i 2006. Flislagt bad, med hjørnebadekar, vegghengt do, benkeplate med god plass under for vaskemaskin og tørketrommelen. Kjøkkenet e stort. Masse skapplass både på kjøkken, soverom og gang[:D]
Vannbåren varme i alle gulv, felles varmtvannsanlegg i eget hus utenfor blokka. (Svært hus der varmtvannstanken er. Man kan bade og dusje hele dagen uten at det blir fritt for varmvann)
Strøm er innkludert i husleien. Samt varmegjenvinningsanlegg i alle leiligheter, sånn at det hele tiden er frisk og oppvarmet luft i rommene.
Bilder er tatt[:D] Sambo gikk beserk med kameraet i helga[8|] *Og e va ufrivillig fotomodell*

haha:P ufrivillig fotomodell?:P pff;P sikker på at du likte da!:)

Åååh... misunnelig på masse skap-plass:( har litt for lite skap til klea mine.. har muligheten til å ha litt på gjesterommet.. men måtte gå ein etg ned for å finne kle? neeh...

og på kjøkkenet.. der hadde det også gjort seg med ein 4-5 hyller til... ;P

og fy søren så DIGG å sleppe å betale strøm!! :)
ka dåke betalar i mnd?

trur da e ca 5500 i mnd. litt usikker da det er sambo som har oversikten...
E sto og kokte flasker t lillemann da sambo plutselig va der m kameraet[:@]
e hata å bi tatt bilder a uten tillatelse

hehe;) bra det er sambuaren din som tok bilde og ikkje ei venninne f.eks:) no har du jo kontroll på bilda!=)

jøss! 5500 kr er kjempebra for ei såpass ny leilighet inkl. strøm!! :) trengre jo ikkje tenke på kor mykje strøm dåke bruka då!! =D

Det e ei vældi bra leilighet, og vældi bra at strømmen e innkludert. Katta har oppdaga at da e varme i golvan så ho har fått seg mange nye plassa å legg på[8D]
I den gamle leiligheten hadde vi bare en oljeovn som ho omtrent lå inni. Deili å kan gå i bærrføttern uten å frys (og især nu når e ikke skal frys på føttern sia e amma)
Også e da deili å kan lægg seg i badekaret om kveldan og slappe av. Dimme ned lysan og eventuelt tenn stearinlys. Da kosa e meg!
Men bada ikke kvær kveld.

Back
Topp