Pakking av bag

¤Celti¤

Elsker forumet
Når dere gjør det, lar dere klærne til babyen ligge der helt fram til fødselen eller tar dere det opp og vasker det en gang til før?[8|]

Jeg har så smått funnet frem småting til baggen etter mildt press fra en smånervøs barnefar. Men klær til babyen pakker jeg ikke. Far har fått i oppdrag å shoppe et hentesett etter fødsel, ellers bruker jo babyen trøyer fra barsel/sykehuset når vi er på sykehuset.
Hvis du allerede har vaska babytøyet, legg det i rene (brød)poser og knyt igjen, dermed unngår du skitt og støv den tiden de ligger i baggen.

jeg kommer til å vaske alt tøyet så snart vi får hjem tørketrommelen, så lar jeg det ligge i kommoden en god stund til. Hentesettet legger jeg øverst sånn at det bare er å pakke ned i bagen når vi drar.
Bagen pakker jeg vel rundt 4 uker før termin. Men må innrømme at jeg  har pakket litt nedi stelleveska da. Bare sånn for å teste [:D]

Hvis du allerede har vaska babytøyet, legg det i rene (brød)poser og knyt igjen, dermed unngår du skitt og støv den tiden de ligger i baggen.

My thoughts exactely! [:D]

Jeg har liksom så fokus på 25 Juli (Datoen da keisersnittet er satt opp) at jeg litt glemmer at Amaya kan finne på å ville komme tidligere... så jeg har ikke begynt å tenke på å pakke bag enda.... Det kan jeg liksom gjøre 24 Juli...

Har ikke pakket bagen enda.Veit ikke ka e ska pakk engang.E førstegangs så e veit vældi lite om ALT!   

Eg trur nok ikkje eg kommer til å pakke noe bag før eg begynner å merke at noe skjer.. Har liksom sett for meg at det kommer til å ta timesvis ja til og med dager fra eg begynner å merke ein forandring til barnet kommer..[8|] Ingen som tenker slik?

Ser du vil pakke parfyme. En nyfødt baby vil kunne kjenne igjen mamman sin bla på lukt. Da er det ikke greit om mammsen lukter parfyme[:)] Det var et tips jeg fikk fra barnepleier da jeg fikk førstemann.

Back
Topp