Pakking av bag

Monath26

Betatt av forumet
Når bør vi som venter tvillinger, ha bag`en ferdigpakket? Ikke fordi jeg vil føde nå, men man hører jo om for-tidlig fødsler alle plasser. Da jeg gikk gravid og skulle føde nr 1 og 1, pakket jeg bag rundt uke 37.
 
jeg hadde min bag ferdigpakka rundt uke 35 jeg... de sa på sykehuset at det var vanligt å føde fra uke 35 og utover.
 
Det lurer jeg også på! Begynner jo å nærme seg...

Jeg skal jo til gynekologen på onsdag, så vi får se hvordan det ser ut da :)
 
Jeg spurte inne på DG-forumet og der pakket alle mellom 30 og 35 uke. De fleste rundt uke 30 faktisk.
 
Ojsann, det var veldig tidlig syntes jeg.... jeg er jo over uke 30.. Kanskje jeg skal begynne å pakke [:)]
 
Jeg fikk mine i uke 31, og heldigvis hadde jeg pakket alt klart.
 
Jeg ble lagt inn i uke 36. Da måtte jeg hjem å pakke først:) Trodde hele tiden at jeg hadde god tid. Men alt ordner seg:)
 
Jeg kom nettopp fra gynekologen, og jeg spurte han om jeg burde pakke bagen allerede - men han sa at jeg skal ikke føde i nær fremtid; så det trengte jeg ikke [:)]

Jentene mine er ca 1.9 kg hver [:)] og SF mål var i dag 39cm [:)] Begge ligger med hodet ned, men det er ikke noe tegn til åpning eller mykning av noen ting der nede [:)]

Kjempe fornøyd med at alt så langt går så bra!!! [:D]
 
Hei frøken!
godt å høre at alt står bra til! Vi skal til UL og jordmor på torsdag. Jeg føler meg i fin form, fått litt mer vondt i ryggen, men det er jo ikke så rart, og alt er bra her og. Hadde du en fin jul?
 
Hadde en SUPER jul :) Bare synn at mamma og pappa var syke hele tiden... og at det ikke var snø, men det var kjempe fint å være i Oslo med familien! LENGTER HJEM!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jeg fikk i uke 33, og hadde ikke baggen klar. For å si det slik; Det finnes ingenting kjipere enn å la mannen pakke baggen for deg mens du er på sykehuset, med mindre han er hobbyhomse[8D]
Pakk i vei, jenter[:)]
 
Back
Topp