Pakket sykehusbag ?

ORIGINAL: Nattlys

Hvilke bind bruker dere da? Nattbind fra libresse, Always eller saba?
Å hvilke store truser? Er det de gravide/mamma trusene på HM f.eks?

Trenger ikke pakke bind. Bruker de som er på sykehuset i begynnelsen. Vanlige bind man får i butikken holder ikke de første dagene, og ihvertfall ikke om natta. Har pleid å ta med meg noen hjem også.

har pakket d meste,mangler bare kamera å foto=9 å kanskje ett ekstra skift til sambo..

Jeg brukte Saba når jeg kom hjem fra sykehuset den første tiden, før jeg gikk over til Always. De fra saba er ganske myke.

Jeg vet ikke hvor baggen min som jeg kjøpte som sykehusbag sist helt er.. Nedpakka et eller annet sted hos svigers! Så må enten prøve å lete litt mer, eller finne noe annet å pakke i, ellers må jeg på shopping!![:)] Føler at den burde være pakket og klar snart, 1 mnd igjenn idag, og har på følelsen at jeg ikke får pakket den tidsnok! Hehe! [8D]

ORIGINAL: exene

ORIGINAL: MM88

Har dere sykehusbaggen klar jenter ? Tenkte å pakke den idag, siden det straks bare er to uker igjen [:D]
Hva pakker dere ? Kanskje vi kan lage en liste for å hjelpe hverandre [:)]

Tenkte å pakke med dette til meg :
- Noen vide bukser
- Noen vide topper med knapper som er enkle og amme i
- Sokker og Crocs
- Noen truser, men kommer nok til å bruke sykehuset sine engangstruser
- En ammebh, jordmor sa at engangstrusene var gode å bruke her også, siden puppene er litt vonde i beg.
- Morgenkåpe, men vurdere og ikke ha med denne
- Toalettsaker : Litt sminke, hårbørste, ansiktsrens, dagkrem, deo, dusjsåpe og brystvortesalve
- Kamera, mobil, lader og helsekort

Tenkte og pakke med dette til baby :
- Noen bodyer i str 50
- Noen strømpebukser i str 50
- Noen pysjer i str 50
- Hentesettet
- Kjøredress
- Helseteppe

Hvorfor anbefales engangstruser i forb. med amming? hvordan skal man bruke dem? tre en pupp gjennom hvert hull?[8|] bare så det for meg[:D]

Har ikke pakket bagen enda nei. tenkte jeg skulle ta en dag og kjøpe inn alt ekstra jeg trenger...

Dette lurte jeg også på!! hehe.... Hva har engangstruser med amming å gjøre? [:D]

ORIGINAL: Tingeling!

Har dere sykehusbaggen klar jenter ? Tenkte å pakke den idag, siden det straks bare er to uker igjen [:D]

- Noen vide bukser
- Sokker og Crocs
- En ammebh, jordmor sa at engangstrusene var gode å bruke her også, siden puppene er litt vonde i beg.
- Toalettsaker : Litt sminke, hårbørste, ansiktsrens, dagkrem, deo, dusjsåpe og brystvortesalve

- Noen bodyer i str 50
- Noen pysjer i str 50
- Hentesettet
- Kjøredress
- Helseteppe

Hvorfor anbefales engangstruser i forb. med amming? hvordan skal man bruke dem? tre en pupp gjennom hvert hull?[8|] bare så det for meg[:D]

Har ikke pakket bagen enda nei. tenkte jeg skulle ta en dag og kjøpe inn alt ekstra jeg trenger...

Dette lurte jeg også på!! hehe.... Hva har engangstruser med amming å gjøre? [:D]

Hehe...det lurte jeg også på - klipper man de opp mellom bena da eller??

ORIGINAL: Tingeling!

- Noen vide bukser
- Sokker og Crocs

- Noen bodyer i str 50
- Noen pysjer i str 50
- Hentesettet
- Kjøredress
- Helseteppe

På sykehuset her er det helt vanlig at de bruker det som "bh" for de som vil det. De klipper et stort hull i skrittet på trusa og trer den nedover hodet [8D] Usikker på om de klipper av litt av beina, eller om armene blir tredd inn i disse. Hehe, ikke særlig sexy akkurat, men har hørt fra flere som har brukt det at det er helt himmelsk. Også legger man ammeinnlegg eller sånne flanellskluter inni alt etter hvor mye man lekker [:)]

til meg har jeg pakket:
  • 3 lette bukser (blødde så fort gjennom sist så..[&:])
  • Tre overdeler (er så lækkert med melkeflekker hehe)
  • slipperser
  • sokker
  •  litt undertøy og ammebh (sykehuset sine truser er ypperlig både som truser og "bh"..så behagelig jo![:)])
  • en nattkjole/skjorte
  • toalettsaker og sminke
  • shampo og balsam!
  • lipsyl
  • hjemmereise klær til megselv[:D]
  • + mobil/kamera ladder, kamera og helsekortet
I stellebagen så pakket jeg med:  (under sykehusoppholdet skal jeg bare bruke klærne derfra)
  • et par bodyer
  • en strømpebukse
  • sokker
  • kjøredress
  • og hentesettet
  • et pledd
  • og et par bleier (man vet aldri[:D])

ej bruka libresse sine nattbind dei tjokke[:D]
så bruka ej hipster,synst dei er så godt

Back
Topp