Pakket bagen?

ånei ånei ånei :( Men det var herlig med middag, og så ble jo hentesettet så bra! så var nesten verdt å falle ut av samtalene for ;P
Det skjønner jeg:) Men neste gang må du legge sånt til en dag det ikke er skravling;) Kinoen vi skal på i kveld gikk bare i går og i dag, og jeg kunne ikke prioritere kino i går, så da blir dagen i dag stappet litt fullere i stedet;)
 
men vi får skylde på skravledøgnet, så får vi bli litt bedre til å følge trådene når det er over :)
skravledøgnet er forsåvidt over om 6 minutter :O
 
Det skjønner jeg:) Men neste gang må du legge sånt til en dag det ikke er skravling;) Kinoen vi skal på i kveld gikk bare i går og i dag, og jeg kunne ikke prioritere kino i går, så da blir dagen i dag stappet litt fullere i stedet;)
hihi du er nok litt mer rutinert enn meg! jeg bare "flørter med forumet" ser du! Du derimot er jo "glad i" haha ;)
 
skravledøgnet er forsåvidt over om 6 minutter :O
Det blir nesten litt trist!
hihi du er nok litt mer rutinert enn meg! jeg bare "flørter med forumet" ser du! Du derimot er jo "glad i" haha ;)
Hadde bare en stjerne da det nye forumet kom, og fikk den siste stjernen etter all skravlingen i går, så jeg er egentlig ikke så veldig rutinert;) Skriver bare mye når jeg først er i gang;) Også går det sakte, men sikkert fremover utenom krigene siden jeg er inne og titter en gang om dagen eller noe da:p
 
Det blir nesten litt trist!

Hadde bare en stjerne da det nye forumet kom, og fikk den siste stjernen etter all skravlingen i går, så jeg er egentlig ikke så veldig rutinert;) Skriver bare mye når jeg først er i gang;) Også går det sakte, men sikkert fremover utenom krigene siden jeg er inne og titter en gang om dagen eller noe da:p
Jeg vil også ha flere stjerner! men det kommer seg stadig :)
 
Jeg vil også ha flere stjerner! men det kommer seg stadig :)
Har som mål å nå neste trinn på rangstigen hver gang det er gruppekrig, for da er det så mye aktivitet at det er ganske enkelt å få til;)
 
Back
Topp