Det skjønner jegånei ånei åneiMen det var herlig med middag, og så ble jo hentesettet så bra! så var nesten verdt å falle ut av samtalene for ;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegånei ånei åneiMen det var herlig med middag, og så ble jo hentesettet så bra! så var nesten verdt å falle ut av samtalene for ;P
skravledøgnet er forsåvidt over om 6 minutter :Omen vi får skylde på skravledøgnet, så får vi bli litt bedre til å følge trådene når det er over![]()
hihi du er nok litt mer rutinert enn meg! jeg bare "flørter med forumet" ser du! Du derimot er jo "glad i" hahaDet skjønner jegMen neste gang må du legge sånt til en dag det ikke er skravling
Kinoen vi skal på i kveld gikk bare i går og i dag, og jeg kunne ikke prioritere kino i går, så da blir dagen i dag stappet litt fullere i stedet
![]()
oi, så fort tida går!!!skravledøgnet er forsåvidt over om 6 minutter :O
tiden flyyr i godt selskapoi, så fort tida går!!!
Det blir nesten litt trist!skravledøgnet er forsåvidt over om 6 minutter :O
Hadde bare en stjerne da det nye forumet kom, og fikk den siste stjernen etter all skravlingen i går, så jeg er egentlig ikke så veldig rutinerthihi du er nok litt mer rutinert enn meg! jeg bare "flørter med forumet" ser du! Du derimot er jo "glad i" haha![]()
Jeg vil også ha flere stjerner! men det kommer seg stadigDet blir nesten litt trist!
Hadde bare en stjerne da det nye forumet kom, og fikk den siste stjernen etter all skravlingen i går, så jeg er egentlig ikke så veldig rutinertSkriver bare mye når jeg først er i gang
Også går det sakte, men sikkert fremover utenom krigene siden jeg er inne og titter en gang om dagen eller noe da
![]()
klart dettiden flyyr i godt selskap![]()
Har som mål å nå neste trinn på rangstigen hver gang det er gruppekrig, for da er det så mye aktivitet at det er ganske enkelt å få tilJeg vil også ha flere stjerner! men det kommer seg stadig![]()