Pakker!...

Cathee

Gift med forumet
Hva har dere kjøpt til barna i julegave? Vi har funnet ut at vi ska kjøpe stokke tripp trapp stol vi.. Pluss at vi har 3 pakker til med leker da [:D][8D] Jeg finner sikkert mere jeg vil kjøpe før jul! [8D]

Har så langt ikke kjøpt en ting faktisk.. Klør i fingrene, men må vente på noe lønn her i huset først [:D]

Har tenkt å kjøpe en sitte "dings", vet sannelig ikke hva jeg skal kalle det, fra barnibody.no
Liten tøy-duppeditt, som man kan tre over en hvilken som helst vanlig stol, og vips, så kan junior sitte også.

Så blir det sikkert noe ullklær og leker kan jeg tenke meg [:D]

Det hørtes veldig greit ut.. Må jeg se på [8D]

Venter her og på penger å når de kommer drar jeg rett til Ikea!! [:D][:D]

hadde tenktb og kjøpe en god puma joggedress ,har så mye leker etter søskena sine. men blir nokk noe dill ekstra [:)]

Jeg har ikke kjøpt noe enda, venter vel til etter jul, ser hva han får først og hva han ikke har fått og kjøper det da, noe han trenger. Nå trenger vi ikke noe..
Han er jo så liten skjønner jo ikke det, får jo mange andre pakker

Vi tenkte å kjøpe en sånn gå bil, som man kan sitte på osv! Også blir det vel litt leker og klær!![:)]

sambo meinte på at vi ikke sku kjøp nå særli te ronja i år sia ho e så lita å ikke skjønna nå alikevel, pluss at ho får så mye av resten av familien...

MEN... hehe, her en dag så kom sambo til mæ å sa han hadde kjøpt gave til ho alikevel... han hadde vært på nettet å kjøpt en hvit gyngehest (enhjørning) me rosa sal å tøyla [:-]

syns ikke den va nå sånn spesielt fin æ da men... [8|][8D]

vi har tenkt på å kjøpe sånn lekestol til Nora,sånn du kan sparke deg fremover i senere!!
hun må være i aktivitet nesten hele tiden[&o][&o] slitsomt!!

trur sje d bler någe pakke fra osse t jonas i år.. sambo meine at d e sje vits i. får jo så møje av besteforeldre å tantar..
+ eg sjupte lekegrind t han forrige uke

Har kjøpt en kjempestor pakke med Lego Duplo bondegård! [:)] Skulle egentig kjøpe nytt bilsete i julagave men det måtte jeg kjøpe her om dagen, var krise! He he.... Det andre var jo altfor lite.... Dama i butikken sa at det var for lite når selene kom bak skuldra... Så da skulle jeg ha byttet det ut når han var 1 mnd egentlig! [&:]
Det skulle jo gå til 13 kilo da.... Men lengda hadde hvis også endel å si! [:)]

ORIGINAL: VIZZWAZZ

Har kjøpt en kjempestor pakke med Lego Duplo bondegård! [:)] Skulle egentig kjøpe nytt bilsete i julagave men det måtte jeg kjøpe her om dagen, var krise! He he.... Det andre var jo altfor lite.... Dama i butikken sa at det var for lite når selene kom bak skuldra... Så da skulle jeg ha byttet det ut når han var 1 mnd egentlig! [&:]
Det skulle jo gå til 13 kilo da.... Men lengda hadde hvis også endel å si! [:)]

Hvilken type bilstol hadde du og hva har du nå?[:)]

Back
Topp