Pakker og julaften..

Hos meg har ungene alltid feiret julaften 2 ganger, og det er de eldste ungene vant til.

I år blir det første gang jeg ikke skal ha noen barn hjemme både jul og nyttår. Har fått ordnet det slik at jeg kan ha de minste hos meg i 2 dager, slik at det ikke blir så lenge for de uten meg.

ORIGINAL: Lillesnille

ORIGINAL: Fridasinmamma

Nå som hun er så liten så blir det to feriringer på henne..

Men når hun blir større så får hun velge selv.

En venninne av meg sin datter liker ikke det å feire 2 ganger.. mye av det kommer av at på selve julaften da så har hun lite pakker.. og hun synes det er trist..

Så når Frida er stor nok.. så får hun velge selv[:)]

Om man blir trist av å få lite pakker på julaften, når man har fått resten dagen før...da er det igrunn noe feil....

Men over til spørsmålet.... her er det pakkeåpning hos meg på julaften å til pappan seinere i jula..

Jeg feiret jul hos pappa på lillejulaften og hos mamma på julaften..
Åpnet gavene fra pappa og venner i klassen og slikt hos pappa, men resten hos mamma.. Jeg ville ikke åpne noe mer hos pappa siden da ble det så mye mindre på julaften.. Skjønner ikke hvorfor det er noe galt med det!!?
Når man er liten så er det alltid så kjekt å se at det ligger så mye pakker under treet og få åpne mange.. Synes ikke det er feil å like det sånn[&:] Det blir faktisk ikke helt det samme å åpne det over to dager. Menmen, alle har sine meninger

Back
Topp