pakken

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
er sendt, men dama på posten ble kjempesur fordi jeg sa det ikke skulle stå avsender på den...
"trua" meg til å skrive på, var lang kø og alle glante dumt på meg så vår pakke blir ikke fullt så hemlig [:(]
beklager hemlige venn, men vi er nok ikke hemlige så mye lenger... jaja, håper dere liker gaven ihvertfall [:)]

ORIGINAL: Katya

ORIGINAL: Ellen.

er sendt, men dama på posten ble kjempesur fordi jeg sa det ikke skulle stå avsender på den...
"trua" meg til å skrive på, var lang kø og alle glante dumt på meg så vår pakke blir ikke fullt så hemlig [:(]
beklager hemlige venn, men vi er nok ikke hemlige så mye lenger... jaja, håper dere liker gaven ihvertfall [:)]

før en kjerring på posten da.. [8|] nåja trur nok gaven din blir bra alikevel...til trass at din hemlige venn får vite hvem de er fra..[:D]

får håpe det! [:)]
var så sliten av å sitte oppe hele natta at jeg orket bare ikke krangle med henne [:o]

Sendte pakken vår i dag, og lurte på hva jeg skulle skrive dersom hun skulle be meg om det, men heldigvis sa hun ingenting, så vår pakke er fortsatt hemmelig[;)]

Tenkte egentlig jeg skulle skrive opp navn og adressen til svigerinna mi eller noe jeg, så ville jo jeg fortsatt vært hemmelig[:D]

ORIGINAL: Dragemamma

Innholdet i pakka er da fortsatt hemmelig Ellen[:D]

ja, det er jo sant [:)]

jeg har skrevet på delevis hvem det er fra.. om man kikker litt :)

ORIGINAL: kreps 83

har innntrykk av at endel post berter er sånn, for ei kjerring sier jeg bare[:'(]

desverre!! blir litt satt ut av sånne folk jeg... trodde at service-yrke betydde at
de skulle yte service jeg, ikke kritisere og henge ut kundene sine [8|]

Jeg sendte sånn Smart post pakke, og der måtte jeg og skrive på avsender!!

Back
Topp