Noen som har vært borti at pakker forsvinner som er sendt med vanlig norgespakke via posten?
Jeg bestilte mariussett og converse av en strikkeblogger, betalte på forhånd via nettbank. Hun sendte pakken og jeg fulgte med på sporing. Det står at den ligger på terminal i Bergen, men der må den tydeligvis ha forsvunnet!
Denne pakken ble sendt i desember og kom også frem til terminalen den mnd.
Hva skjer i slike tilfeller? Kan man kreve at posten erstatter pakken? For jeg har jo ikke fått noe varer, og ønsker jo pengene mine tilbake. Samtidig som det ikke er strikkebloggeren sin feil, hun har jo lagt ned mye arbeid og tid
Noen som vet?
Jeg bestilte mariussett og converse av en strikkeblogger, betalte på forhånd via nettbank. Hun sendte pakken og jeg fulgte med på sporing. Det står at den ligger på terminal i Bergen, men der må den tydeligvis ha forsvunnet!
Denne pakken ble sendt i desember og kom også frem til terminalen den mnd.
Hva skjer i slike tilfeller? Kan man kreve at posten erstatter pakken? For jeg har jo ikke fått noe varer, og ønsker jo pengene mine tilbake. Samtidig som det ikke er strikkebloggeren sin feil, hun har jo lagt ned mye arbeid og tid
Noen som vet?