Pakkeliste Syden!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Vi reiser til Mallorca om 2.5 uke og jeg må skrive pakkeliste!
Vi er en på 10 mnd., en på 6 år og to voksne. Blir borte i to uker.

Hva MÅ vi ha med, hva er lurt å ha med og hva trenger vi IKKE å ha med.

Hva er forresten "dyrt" når det kommer til bleier og babymat?
Alle sier det er så dyrt i Syden, men hva koster det?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi reiser til Mallorca om 2.5 uke og jeg må skrive pakkeliste!
Vi er en på 10 mnd., en på 6 år og to voksne. Blir borte i to uker.

Hva MÅ vi ha med, hva er lurt å ha med og hva trenger vi IKKE å ha med.

Hva er forresten "dyrt" når det kommer til bleier og babymat?
Alle sier det er så dyrt i Syden, men hva koster det?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skal dere bo på hotell eller i leilighetshotell? Vi drar nå til helgen og skal ha med: Vinglass, vinåpner, zalo (på sånn reisetube), oppvaskkost, kjøkkenklut, badebleier x2, engangssmekker fra Libero, vanlige bleier (en pakke med 22 bleier kostet 90 NOK sist jeg var i Spania i 2011, billigere for merkeløse bleier, da. Anbefaler deg å pakke bleiene med vognen, så slipper du at de tar opp vekt og plass i koffert), babymaten er like billig om ikke billigere i Spania, med mindre du MÅ ha nestle. Grøt har de dårlig utvalg av. Ellers ta med solkrem, solhatt. Armringer, bøtter og slikt kjøper du der nede. Vi tar også med vaskemiddel til klær i nødstilfelle. Våtservietter og slikt er lurt å ha med, da det er veldig parfymerte produkter i Spania. :)
 
Skal dere bo på hotell eller i leilighetshotell? Vi drar nå til helgen og skal ha med: Vinglass, vinåpner, zalo (på sånn reisetube), oppvaskkost, kjøkkenklut, badebleier x2, engangssmekker fra Libero, vanlige bleier (en pakke med 22 bleier kostet 90 NOK sist jeg var i Spania i 2011, billigere for merkeløse bleier, da. Anbefaler deg å pakke bleiene med vognen, så slipper du at de tar opp vekt og plass i koffert), babymaten er like billig om ikke billigere i Spania, med mindre du MÅ ha nestle. Grøt har de dårlig utvalg av. Ellers ta med solkrem, solhatt. Armringer, bøtter og slikt kjøper du der nede. Vi tar også med vaskemiddel til klær i nødstilfelle. Våtservietter og slikt er lurt å ha med, da det er veldig parfymerte produkter i Spania. :)
Vi skal bo på leilighetshotell..
Får ta med grøt, hun er veldig glad i det :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Solbriller
Caps/solhatt
Solkrem
Badetøy
Febertermometer og paracet
Plaster og annen førstehjelp
Antiback og våtservietter er greit å ha når man spiser ute
 
Jeg hadde pakket slik:

Idoform, starter på det 1 uke før avreise
Antiback servietter
Våtservietter
Førstehjelpskrin (husk febernedsettende)

Hmm, når jeg ser på hva de andre har skreve so er no det omtrent det samme som jeg tar med meg, so trenger ikke skirve ned mer:)
God tur, skal til Mallorca sjøl om 2 mnd:)
Hvor hen skal dere?
 
I alcudia :)

Hvor får man kjøpt sånn Zalo? Reisepakke?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tar bare zalo som jeg har over på en sånn minibeholder. Kan bruke hva som helst. Jeg har kjøpt reisekit med små beholdere på apoteket. De har på clas ohlson og..
 
Har bodd på leilighetshotell mange ganger og har aldri tatt med oppvaskmiddel og sånne ting. Det har vært der.
 
Her er min foreløbige liste

Pakkeliste.
Oss.
Kaffe
Pass
Mobiler + ladere
Klær
Badetøy + håndklær

Mathea.
Vannkoker
Mme
Grøt
Flasker
termos
Bleier og bleieposer + badebleier
Våtservietter
Kluter
Solhatt
Solkrem
solbriller
Klær
Badetøy, uvtøy
Parasoll til vogna
Eget sengetøy
Bæresele
Paracet
Febermåler
Tepper
Smekker
Zalo og vaskekost
Antibac
 
Vannkoker er det der vi skal, så det tar jeg ikke med..

På flyet da, hva er kjekt å underholde de to med? Hvis ting går etter planen så sover Tiril store deler av veien, men det er jo greit med litt underholdning og...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vannkoker er det der vi skal, så det tar jeg ikke med..

På flyet da, hva er kjekt å underholde de to med? Hvis ting går etter planen så sover Tiril store deler av veien, men det er jo greit med litt underholdning og...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi skal kjøpe noen nye leker som hu får på flyet... men ellers så er det jo mye spennende der å leke med, krus, blader osv
 
Pleid å ta med oss grove knekkebrød og litt pålegg vi. Blir så lei av dårlig loff... :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp