Pakkekalender!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Har dere begynt? ;)

Jeg fikk kjøpt litt igår, så i går kveld satt jeg og fikk pakket inn 11 gaver mens jeg hørte på julemusikk. Jeg gleder meg som unge! Skulle tro det var jeg som skulle få kalender. :P
Nå er jeg bare så spent på hvordan selve kalenderen ser ut. Det er min mamma som lager den, så står jeg for pakkene. :)

Lager til mannen jeg da (mini er litt liten ennå), men ja, nesten ferdig. Skal begynne å pakke inn gaver neste uke, tenkte også å høre på julemusikk samtidig. Er så fornøyd med hva jeg har valgt ut, så gleder meg veldig til han skal åpne. :D

Her har vi pakkekalender i helgene:)
Mangler bare 2 gaver. Resten er pakket inn og klart :)
I ukedagene har vi Flaxkalender :)

Jeg har kjøpt inn 14 pakker til pakkekalenderen, så jeg er på god vei :D Gleder meg til å se gleden i øynene på lillegutt når han får åpne en liten pakke hver dag :D

I år trengte jeg bare å lage en og den er jeg ferdig med:) Eldstemann ville heller ha en litt større ting hver søndag i advent så det tar jeg fra uke til uke:)

Nesten ferdig, skikkelig koselig å sitte å pusle med slikt på kvelden :-)

Har pakket inn alle kalendergavene til barna, så er ferdig med det :) mangler noen gaver til samboerens kalender..

Mhm..ofte er pakkene små og kalenderen rimelige .De fleste er jo måteholdne der men tendensen til at det bare skal være større og flottere er jeg imot. Husker i skomakergaten så hadde de en en mandarin med nelliker i. Liker tanken på at noe kan være gøy uten at det er ekstravagant.

Mhm..ofte er pakkene små og kalenderen rimelige .De fleste er jo måteholdne der men tendensen til at det bare skal være større og flottere er jeg imot. Husker i skomakergaten så hadde de en en mandarin med nelliker i. Liker tanken på at noe kan være gøy uten at det er ekstravagant.

Det er jeg helt enig i. :)
Jeg vokste opp med pakkekalender, men forventet aldri noe stort. I mange pakker var det kun en sjokoladebit eller pepperkake.
I jenta mi sin har jeg fordelt en pakke med duplo, tre klosser i én gave. ;)
Pakkekalendere skal IKKE være dyre.

Høres ut som en fin variant av julekalender Coosacita :) Ønsker meg en der typen lager en annerledes kopp kaffe/ te hver morgen i desember.:p Her er jeg både kravstor og måteholden hehe. Men hva kan være koseligere enn en rykende varm kopp med noe godt i mørketida?:)

Høres ut som en fin variant av julekalender Coosacita :) Ønsker meg en der typen lager en annerledes kopp kaffe/ te hver morgen i desember.:p Her er jeg både kravstor og måteholden hehe. Men hva kan være koseligere enn en rykende varm kopp med noe godt i mørketida?:)

Litt annet dill er det i kalenderen også, men mye billiggreier, og alt er egentlig noe som hun trenger. :)

Det er en super kalender! Te og kaffe er jo kjempegodt. :)

Back
Topp