Pakkekalender

Ebay har masse morsomme gadgets :)

Ellers så abonnerer min bestefar på Donald så vi får tingene som følger med bladet.

Videre kommer vi til å pakke inn ull og klær i den kalenderen, kjekkere for ham å åpne det før selve julaften, da får han så mange gaver og bryr seg mindre om klær og "myke pakker" :)

Ebay har masse morsomme gadgets :)

Ellers så abonnerer min bestefar på Donald så vi får tingene som følger med bladet.

Videre kommer vi til å pakke inn ull og klær i den kalenderen, kjekkere for ham å åpne det før selve julaften, da får han så mange gaver og bryr seg mindre om klær og "myke pakker" :)
Det med myke pakker var lurt!

Men jeg skjønner mer ikke på ebay :p

Det med myke pakker var lurt!

Men jeg skjønner mer ikke på ebay :p

I julekalenderpakkene så bryr han seg ikke om hva han får på samme måte, han blir kjempeglad for ullsokker osv. :)

Ebay er ikke så vanskelig. På ebay.no står det på norsk også. Men du må ha paypalkonto og det hele er ganske vanedannende. Har kjøpt kule slips, tøfler, pysjer, matbokser og sånne ting som man ikke finner i Norge. :)

Du kan finne masse småting på www.dealextreme.com også:) gratis frakt så er bare å bestille i flere omganger hvis det skulle komme over 200kr:) det er lang leveringstid da de sender fra kina eller noe, så lurt å bestilla tidlig:)

Min blir 4 snart.
Han får mange småesker med playmo (var 3 for 60 på toys r us), ull, sokker, klær, termos, matboks, lue, votter, lørdagsgodt på lørdagene osv. Et år fikk han kjevle en dag og forskjellige pepperkakeformer andre. Første året fikk han stor duploeske delt opp i mange gaver :-) badeleker, tannbørste, aktivitetskort, kinobillett osv er andre tips. Prøver å kjøpe ting som blir brukt og trengs framfor ting som går i søpla :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mi jente er jo bare 18 mnd så tror det blir litt ull,farge saker osv:-) men på biit.no kan man gjøre kupp på billige leker som man kan spare flere hundre kr på om man har flaks.Bestiller man for over 150 og under 195 får man det frakt og tollfritt levert på døren :-) kjøpt en del der til frøkna

Back
Topp