PAKKEKALENDER!!

Reinbue

Forumet er livet
Her kan vi skrive hva barna fikk i dag, og hvordan reaksjonene var :) Bilder også hvis noen var så flinke å ta [:)][:)]

pakkeeee!!!!!!
*smiler bredt*

badetraktor[;)] lekte med den fram til bhg, la den i hylla si der[;)]

koselig altså! mye gøyere enn å få selv[;)]

han skjønte ikke så stort bare av å se på den.. men det skjønner jeg jo.. en hau med pakker i taket[8|] men spurte om han ville ha en pakke og ha sa jaaa wow[:D] patte!!!(pakke) fikk en en liten bil fra "lynet mcqueen" også sto han å hoppa etter på mer, mer, mer, mer.. MAMMA MER!!! [:D]

Hehe... jeg kan se det for meg shorty =) Lurer på hvordan Torje kommer til å reagere i morgen, når det er pappa som skal få gave og ikke han [8D]

mine får sine til barne tv.. skal skrive her da[:)]

Her er det mamma som har laget pakkekalender i år, så jeg blir like overrasket som Ida[:D]

1. desember: Reimavotter (blir nok ikke fullt så fancy gaver hver dag[;)])

Ungene skal lage hver sine julekrans til å pynte i huset med - så nå er vi 3 stykker som gleder oss til i ettermiddag, for jeg skal nemmelig også se om ikke jeg får laget en krans [;)] [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Ungene skal lage hver sine julekrans til å pynte i huset med - så nå er vi 3 stykker som gleder oss til i ettermiddag, for jeg skal nemmelig også se om ikke jeg får laget en krans [;)] [:D]

Dette må vi få se bilder av i kveld [:)]

i nr1 fikk han tvkalenderen..

han var sånn passe interresert i den. Var skuffet overat det ikke var oransjepakker(de fra brio og ringo- de lærer alt for fort!)

skuffet over kvaliteten på tvkalenderen flere av lukene var halvåpne og det første poppuppsidene revnet når vi åpnet førstegang.

ORIGINAL: TauZa

han var sånn passe interresert i den. Var skuffet overat det ikke var oransjepakker(de fra brio og ringo- de lærer alt for fort!)

skuffet over kvaliteten på tvkalenderen flere av lukene var halvåpne og det første poppuppsidene revnet når vi åpnet førstegang.
Å, så kjedelig da!
Men ja, artig hvordan de lærer så fort! Her har vi pakka inn alt selv, så han kan ikke kjenne igjen pakker på gavepapiret

Emma fikk tv-kalenderen i første pakken, og var SÅÅ glad! [:)] Tviholdt på "Nisseboka" hele morningen! [;)] Veldig koselig å se hvor glad hun blir altså! [:D]

Jeg synes faktisk denne kalenderen var veldig fin jeg da, er bare spent på om Emma forstår poenget i at kun en luke skal åpnes ikveld til barne-tv! [;)]

Tok bilde, men har nok ikke tid til å legge det inn idag. Har første eksamen imorgen! [:)]

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: TauZa

Å, så kjedelig da!
Men ja, artig hvordan de lærer så fort! Her har vi pakka inn alt selv, så han kan ikke kjenne igjen pakker på gavepapiret

ja hvis du ser på bildet så er alt pakket inn i sammepapiret. og ikke noe av det er oransjt

fikk rompeakebrett[:)]
skulle absolutt sitte på det oppå stellebordet [:D] veldig stas

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Dette må vi få se bilder av i kveld [:)]

Skal prøve å huske å legge inn bilde ja [;)]

Her fikk begge jentene vaskeklut fra apoteket[:)] Sånn liten pakke og når du legger det i vann blir det til en vaskeklut[:)]

oioioioioi... vi har hatt noen runder nå i kveld ja[:-] en som vil åpne flere pakker... vanskelig å forstå at det bare er en hver dag... vi får se i morgentidlig, om han vil åpne da... eller om vi venter til ettermiddagen...

Back
Topp