Pakkekalender til mannen

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvert eneste år prøver jeg å snike meg unna pakkekalender til mannen, men heller ikke i år går det (jeg har ingen forhold til pakkekalender, men for Sambo er det dødens viktig).

Hva skal jeg finne på å putte i?

Pleier å kjøpe flaxlodd, läkerol, sokker, tannbørste, sjokolade osv...er litt lei av det, og har lyst til å finne på noe nytt.

Jeg har gjort det et par ganger men gidd ikke i år. Anbefaler dealextreame.com(dingsebutikk i kina) gratis frakt. Ellers gå på bruktbladbutikk eller fretex og kjøp tegneserier som typ pondus eller andre voksenblader

En annen dingsebutikk som 50% av alle pakkene til kalenderen til mannen for etpar år siden kom fra"coolstuff.no" Også kjøpte jeg 1 av hver av alle juleølene på butikken og pakket inn, så han fikk smake på alle :)

Jeg kjøpte 24 øl til mannen i fjor. Festet lapp på hver med hvilken dag den var for. (Drakk ikke hver dag altså...)
Hadde øl til ut i januar. Haha! Han likte i hvertfal det:)

Jeg ende med en øl jule kalender ogs;) den falt godt i smak det det var forskjellig øl hver dsg. Han også hadde øl ut i januar. Hehe

En digresjon, men hver gang jeg leser overskriften på tråden, så leser jeg "pannekaker" før jeg ser at det står "pakkekalender". :D

Sent from my iPhone using BV Forum

En digresjon, men hver gang jeg leser overskriften på tråden, så leser jeg "pannekaker" før jeg ser at det står "pakkekalender". :D

Hahaha! Det gjør jeg også :P

Svigermor sørger fortsatt for adventsgaver til gubben, så jeg slipper ;) 37 år han se, men fortsatt lille gutten til mamman sin ♡

Skulle gjerne kjøpt øl, men er litt i mot alkohol i gave.
Tenkte å strikke nye tøfler til han, slitt ut alle jeg har strikket til han.

Svigermor sørger fortsatt for adventsgaver til gubben, så jeg slipper ;) 37 år han se, men fortsatt lille gutten til mamman sin ♡
Det der bekrefter hva en venninne sa som ble så glad for at hun også får en gutt: "Og se bare hvor glade gutter er i mammaen sin!!!!" :)

:p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Back
Topp