Pakke til ferie

Jeg var på GC første uka i april for to år siden og det var KALDT. Jeg bada ikke!
Hadde ikke satsa på så mye sommertøy til en på 11 mnd..body og tynn bomullsbukse.

Hadde også pakket litt ekstra :)
Det er veldig varierende. Har vært der i april jeg også og da var det strålende vær og jeg bada masse i sjøen. Som en varm norsk sommer.

Men ja må nok ha med noe mer som er litt varmere.

Hva med?:

1 cardigan
2 tynne langbukser
1 heldress (lange ermer og ben)
1 knebukse
2 shorts
4 t-skjorter
4 langermet tynn ull/silke body
4 kjoler
Solhatt
1 tights
Sokker
2 strømpebukser
1 strikketdress i ull (reiseklær)

Det blir 3 antrekk med bare ben og 5 med langbukse + 3 korte kjoler med/uten strømpebukse/tights som da passer uansett vær. Det skal holde til en uke med bare dårlig vær og en uke med bare fint vær. 7 antrekk som er langermede og 8 antrekk med kort erm. Dette er inkludert reiseklær og jeg tar med litt milo å håndvasker ved behov. Pysj i tillegg.

Prøver å få ting til å matche, feks bukse og shorts som passer både til langermet, kortermet og cardigan. Og body og strømpris som passer under stroppekjole. Da slipper jeg 8 hele sett til dårlig vær og 8 hele sett til fint vær plusd noen til "sånn passe" :p

Er på GC nå. Varmt og fint på dagen, men kjølig morgen, kveld og natt. Glad jeg tok med ulltrøye og stilongs til Amalie! :-)
Bruker både strømpebukse, trøyer og jakke.

God tur :-)

Er på GC nå. Varmt og fint på dagen, men kjølig morgen, kveld og natt. Glad jeg tok med ulltrøye og stilongs til Amalie! :-)
Bruker både strømpebukse, trøyer og jakke.

God tur :-)
Takk :) har pakket ulltrøyer, bruker det istedenfor bommull på sommeren også jeg :)

Er du fornøyd med det du tok med? Kaldt på kvelden?

Er du fornøyd med det du tok med? Kaldt på kvelden?
Ja forsåvidt... Hun har lagt deg i 18-19 tiden og da er det enda varmt. På morgenen er det kjørlig. Og så er det de hersens kalde flisene da, glad jeg tok med skinntøflene! Det er som norsk sommer. Varmt i sola, kaldt så fort det er overskyet og vind. Vanskelig å kle på fordi det skifter hele tida. Men har jo med både det ene og det andre, så er godt dekka :)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp