Pakke i posten i dag!

Prøvde å bestille pakke frå Rimi, men nei - du har jo fått før, liksom - eh, ja, for snart 4 år sidan... Ikkje meininga at vi skal få fleire barn, kanskje? ;-)
Prøv å sett den på mannen din. Vet det har funket for noen. :)
 
Prøvde å bestille pakke frå Rimi, men nei - du har jo fått før, liksom - eh, ja, for snart 4 år sidan... Ikkje meininga at vi skal få fleire barn, kanskje? ;-)
Bestill i navnet til mannen din! Det gjorde jeg;)
 
Hehe :) Prøvde, men det hjalp altså ikkje - men det hjalp å bytte/kutte på ein og annan bokstav, og ikkje minst å sette på naboen sitt husnr på adressa... reknar m det kjem i postkassa mi likevel :excited001
Hva man ikke får til med litt triksing. :D
Jeg fikk de også sist, men har bytta adresse siden da, så da var det ikke noe problem. :)
 
Hva man ikke får til med litt triksing. :D
Jeg fikk de også sist, men har bytta adresse siden da, så da var det ikke noe problem. :)
Det var sånn jeg greide å få tre kiwi-pakker.. En kom med mitt navn og den gamle adressen, en med mitt navn og den nye adressen og en i mannen sitt navn.. Fikk aldri noen bekreftelse på at pakken var på vei, så jeg prøvde flere ganger på forskjellig måte, og plutselig kom det tre stk;)
 
Hehe :) Prøvde, men det hjalp altså ikkje - men det hjalp å bytte/kutte på ein og annan bokstav, og ikkje minst å sette på naboen sitt husnr på adressa... reknar m det kjem i postkassa mi likevel :excited001

Hehe, genialt :)
 
Det var sånn jeg greide å få tre kiwi-pakker.. En kom med mitt navn og den gamle adressen, en med mitt navn og den nye adressen og en i mannen sitt navn.. Fikk aldri noen bekreftelse på at pakken var på vei, så jeg prøvde flere ganger på forskjellig måte, og plutselig kom det tre stk;)
haha liker liker! Alltid gøy med mange pakker, ekstra mange prøve-kremer da :p :)
 
Ja, gratis er nok mitt favorittord til tider!
 
haha liker liker! Alltid gøy med mange pakker, ekstra mange prøve-kremer da :p :)
Joda, men har bare hentet 1 av dem.. Når man først får flere av en pakke skulle man jo ønsket at det var en av de man likte best;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Joda, men har bare hentet 1 av dem.. Når man først får flere av en pakke skulle man jo ønsket at det var en av de man likte best;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har kiwi pakken blitt dårligere? I 2008 var den veldig bra.
Enn så lenge er favoritten min apotek 1, ihvertfall. De må ha lagt masse penger oppi den boksen! :)

BVforum via HTC
 
Har kiwi pakken blitt dårligere? I 2008 var den veldig bra.
Enn så lenge er favoritten min apotek 1, ihvertfall. De må ha lagt masse penger oppi den boksen! :)

BVforum via HTC
Den er ikke dårlig:p Bare noen av de andre som er så mye bedre;-) Var det apotek 1 som hadde flaske fra avent?:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jepp, det og to tusen andre ting. :p

BVforum via HTC
Skulle heller hatt tre av den enn av kiwi;) hihi:) Men er jo ikke sikkert det blir flaskebarn denne gangen, og da får flaskene etter storesøster gjøre nytten;) Vi har nok uansett nok kremer og våtservietter til det første leveåret;)
 
Har ikke andre flasker enn den, så jeg håper på puppebarn. :p flaskene etter tassen ble kastet, av en eller annen grunn. Fryktelig urutinert. :p

BVforum via HTC
 
Har ikke andre flasker enn den, så jeg håper på puppebarn. :p flaskene etter tassen ble kastet, av en eller annen grunn. Fryktelig urutinert. :p

BVforum via HTC
Hihi:) Vi har tatt vare på alt mellom himmel og jord;) Men planlegger å få solgt alt fortløpende når minsta vokser fra det nå, for vi vil ikke ha flere før jeg har fått meg utdanning.. Så da blir det 6-7 år til neste gang, og da kan vi like gjerne kjøpe nytt brukt da, sånn at vi får litt mer moderne ting enn om det har stått på lager hos oss i 10 år;)
 
Back
Topp