pakke i posten ! *bilde*

spispilladisjøl

Gift med forumet
Her er serviettene jeg bestilte så billig - de var jammen meg lekre. Tok bildet i dårlig lys, men man ser jo kvaliteten ;)
betalte 200,- ink frakt og fakturaavgift (30 stk)..

 
De var kjempe fine,og så billige[:D] Hvor bestilte du dem hen???
 
Så stilig.. Men det står linje 1 2 osv.. Du har det over 3 linjer skal du skrive 3 da?
 
ÅÅÅÅ tusen takk frk Lillan [:D]
 
Den fungerte nå.. Gleder meg til dåpen jeg nå [;)] Takk for tipset
 
Fine[:D][:D]

Mine var over dobbelt så dyre[&o]
 
Back
Topp