Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja-ha-ha. - Vi pakket yatzy som vi ikke hadde bruk for. Hadde pakket masse for enhver eventualitetJa, hva skal du pakke i fødebagen og når skal du pakke den?
Og dersom du har født før; hadde du noe i fødebagen som du ser i etterkant var totalt unødvendig?![]()
1 uke før var første min allerede 1 uke gammel.Purelan og smokk ellers som de over her skriver. Vet ikke når jeg pakker.. 1uke før?!?![]()
Enig i denne! Smokk skal pakkes her også ja!Tenker det samme som Lill Pirelli mobil/kamera og lader er et must! Ellers blir det gode klær til meg, satser på å ikke være sååååå ødelagt og nedstemt denne gangen at jeg faktisk vil inn i egne klær og ordne meg litt før avreise dagen![]()
Skal ha med egne klær til babyen OG de skal på! Ellers blir det nok en bok eller et blad å titte i, kanskje en bok å notere i om de første dagene. Stelleprodukter til meg selv, tøfler, morgenkåpe og slikt kanskje. Smokk! gir en lang F i hva de sier ang å få igang amming først, jeg skal ikke ha enda en unge som gråter i 4 mnd og ikke tar smokk :S
Føder på samme sykehus som sist med mindre noe skulle gå galt eller hun bestemmer seg for å komme for tidlig, og der hadde de nedentil dusj, ok dopapir, bind til mamma, og bleier/utstyr til baby som man får bruke mens man er der
Planlegger å pakke baggen 3-4 uker i forveien om ikke noe skulle tilsi at det bør gjøres førmen for alt jeg vet glemmer jeg det og må gjøre det rett før vi drar avsted til sykehuset
![]()
jeg stresser ikke... Pakker før jeg drar har gjort d med de to andre gjør klart litt før bare1 uke før var første min allerede 1 uke gammel.![]()
![]()
Min første fødsel ble så intens med en gang at jeg hadde ikke nubbesjans å pakke noe etter at fødselen var starta, så jeg er veldig glad jeg hadde pakka det meste på forhånd.jeg stresser ikke... Pakker før jeg drar har gjort d med de to andre gjør klart litt før bare
Tid for å tenke på fødebag også ja... Har jo ikke noe erfaring siden dette er første, men kommer nok til å pakke ned det som er skrevet her... Mange sier man bare kan droppe boka for eksempel, men tror nok den må med likevel... Og kanskje et skift til mannen... Klær til babyen låner vi mens vi er på sykehuset da jeg overhode ikke vil komme hjem til masse klesvask første dagen... Men hentesett og ullteppe til hjemreise må medkommer også til å ta med smokke just in case... Og litt snacks underveis + vannflaske
Må skrive liste... Og veldig smart med en liten liste over det siste man pakker ned før man drarpakker vel tre til fire uker før termin tenker jeg...