Pakke... Bukse tips?

£ille£en

Forelsket i forumet
Må er d ikke lenge igjen!! Hell på å forbreder den fødebeggen! Kjøpt ny ammetopper på hm, nye truser og sokker, kjøp inn kjeks og poweranda sportsdrikk! Men jeg treng hjelp til en go bukse!! (der en stor bleierompe får plass i ) ;) bruker medium, men vis jeg må ha på bleie som sist pga blødninger så må den være svart å stor! Hjelp!!!

Jeg satser på en svart joggebukse av mannen i størrelse XL de første dagene..hehe :) Den er god og romslig. Da kan jeg få plass til hva det måtte være uten at noen ser det.

Ellers har jeg kjøpt en treningsbukse på h&m som går litt opp i livet, nesten som en mammabukse. Denne er god og myk i stoffet, og vil kunne holde magen litt inn etter fødselen. Tenker gjerne at det blir litt slapt i det området og da frister det ikke med strikk i livet som presser ut fettet ;)

Da må jeg se på hm om jeg finner en joggebukse der...

Hvor mye blødning er vanlig? Snakker vi mensen ganger ti el bare mensen mengder? Hvilke typer bind bør man pakke med? Har hørt at det man får utdelt på sykehuse ikkje er så gode.

Første fødsel bløde jeg litt i mange uker. Bruke de normal! Fødsel nr 2. Bløde jeg MYE i få dager! Brukte de jeg fikk på sykehuset! Husker ikke Str! (super pluss *3 ) ;) :p

Back
Topp