pakke baggen??

x1x*Baby*doll*

Gift med forumet
når burde man pakke denne baggen da?? det er mange som sier at magen min har synki mye og at jeg føder for tidlig.. er redd for at jeg skal føde for tidlig for halve familien min er bortreist i slutten av august!!

Tror jeg skal begynne å pakke litt når jeg har 40 dager igjen, for da er vi jo høygravide! Du har 2 dager igjen, i følge tickeren. En aldri så liten milepæl det [:D]

hehe,nei..det nærmer seg fort her i disse dager!! gleder meg utrolig til å få den lille ut og gruer meg ikke i det HELE tatt til fødselen.. skal 1 uke på ferie med familien min nå! så når jeg kommer hjem skal jeg skylle de nye klærne jeg skal ha i sykehus baggen til babyn og kanskje pakke den da[:D] er så glad for tiden!!

Kommer til å pakke min i  uke 35.. Da er jeg nemlig reist ned for å føde.. [:D] Bare gå å vente på fødselen.. Har ingen planer om å føde før tiden, men fra uke 37 kan det jo skje når som helst da..

Eg har ikkje pakka endå, eg brukar det meste til dagen å hentekledna har eg ikkje henta endå....hmm...skal byrje å vaske litt klede snart:) Kjøpte morgonkåpe her om dagen..., men veit ikkje om eg får bruk for det på sjukehuset

allerede ferdig pakka jeg[:D][:D]

Har  kun igjen å putte barne klærne nedi så er jeg ferdig...

Hva er vitsen med å vente egentlig??????

Hva pakker dere med, da?
Noen av tingene er jo selvsagte, men... Litt usikker på hvor mye jeg trenger.

Dette har jeg tenkt å pakke med;
Helsekort for gravide
Mobiltelefon med lader 
Tøfler

Kamera  
Amme-bh

Ammeinnlegg  
Sjampo og balsam

Toalettsaker  
Sminke

Litt penger 
En god bok eller et par blader

Svangerskapsdagboka  
Morgenkåpe

Myke, gode bukser  
Store og gode truser

Pyjamas eller nattkjole 
Store bind med vinger

Proviant til pappa dersom fødselen drar ut i tid.  
Babyklær – drakt, lue, sokker, body, tøfler, teppe
Leppepomade

Hadde tenkt å pakke i helgen, men så kom jeg på at vi skal bort neste helg, og så skal G bort helgen etter det igjen, så bagen jeg har planlagt å pakke i skal være i bruk.... Pakker om et par uker da, men i mellomtiden har jeg begynt å legge klart litt i en skuff...

det står jo på mammanett at den skal være ferdig pakket i uke 30... greit om noe plutselig skulle skje! har ikke pakket ferdig hele sekken enda, men det blir snart[:D]

pakket første gang i uke 32, etter det synes eg tidn gikk enda seinere hehe, bare gikk og så på den baggen og kalenderen om og om igjen....

denne gang tar eg det i bynnelsen av august..... går ut ifra hun kommer i mnd skifte august/september...... håper tidn ikke "går" så seint da[:D][:)]

ORIGINAL: Renate19

hmm,men du er jo i uke 32 bare!! jeg er jo i uke 35!!

jeg har enda ikke pakket den[8|] tror det er på tide.. hihi[;)]

Jeg  får ikke til å pakke enda. Altfor tidlig. Kommer og pakke om maaaange ganger jeg da [;)] Så jeg venter, å vist det blir travelt, ja da får bare noen andre skaffe meg det jeg trenger [:D]

Jeg holder på å pakke idag jeg [:)] Vil være  sikker på at den er klar i tilfelle det plutselig skulle skje noe. Holder på å vaske alt som er nytt som skal være med.

Jeg har begynnt å legge det frem ihf.. Vet ikke helt hvilken bag jeg skall bruke.. hmmm..
Syns og det er vansklig å vite vad man trenger, er mye man ikke trenger syns jeg..

Back
Topp