Pakke bagen i kveld.

cella

Elsker forumet
Tror at det eneste jeg har igjen og gjøre nå er å pakke bagen. Gleder meg litt til det, men hva skal jeg finne på senere???

Komme til meg og fikse vel [:)][:)][:)]

Dette begynner nemlig å stresse meg litt: jeg har ikke noe som helst klart --- [:-][8|][8D]

Og du? Så flink du har vært da!!!! [:)][:)][:)]

oi,hehe,eg har maaaasse igjen..

vi har ikke kjøpt seng,madrass,badebalje,kluter og gulpekluter,olje,zinksalver,ammeinnlegg,gode hipsters.. og basen vår ble jo dømt nor og ned i en test(et vist antall serienummer),så den skal vi levere inn i morgen for oppgradering. har ikke vasket en enste babyting som ligger i kommoden på badet,må kjøpe klesklyper først!

baggen har jeg ikke tenkt på en gang,kjøpte dog en ammebh i går,og sambo sa at han ville ha bamsemums og hockeypulver i baggen!

haha, ja godt han tnekr på energi inntaket sitt da [;)]
ORIGINAL: ohBaby!

oi,hehe,eg har maaaasse igjen..

vi har ikke kjøpt seng,madrass,badebalje,kluter og gulpekluter,olje,zinksalver,ammeinnlegg,gode hipsters.. og basen vår ble jo dømt nor og ned i en test(et vist antall serienummer),så den skal vi levere inn i morgen for oppgradering. har ikke vasket en enste babyting som ligger i kommoden på badet,må kjøpe klesklyper først!

baggen har jeg ikke tenkt på en gang,kjøpte dog en ammebh i går,og sambo sa at han ville ha bamsemums og hockeypulver i baggen!

ÅÅÅ nei nei- du er ikke den eneste.. Jeg har ikke pakket noen ting..
Tenke kanskje å gjøre det denne uken.
Er faktisk brukt litt tid nå for å slappe litt av- så nå må g andre små ting som mjeg begynne å tenke på bagen og andre små ting som jeg trenger....

Det er så spennende tid for oss alle sammen.. plutselig kan ting begynne å skje...
Vi har kommer snart til enden av veien hehehhe..

Stolt av oss alle faktisk på forumet...

hmm, mye som trenger å gjøres her hjemme.. du kan komme hit.. hehe[8D]

Baggen blei pakka før i dag i tilfelle d blei føden og dei ville ha meg der oppe[;)] Så den e klar no[:D][:D]
(Til glede for kjære som ha mast om at eg må pakka baggen i snart ein mnd for d vil ikkje han gjera) [8D] Hehe...

Bagen er så og si ferdig!![:)] Mangler helsekort, hårbørste, føner og truser!![:D]

Har ikke begynt med baggen ennå, ikke så lett når jeg bruker klærne til vanlig, men bor bare 5 min unna sjukehuset med bil så tar det ikke så nøye[:)]
Men alt det andre er klart da[:)] Fått vasket vognen så mangler bare å sette sammen igjen den og re opp den[:)] Det er fort gjort[:)]

Back
Topp