PAAARTYYYY

Love4two

Forumet er livet
Ihaaaaaa [:D]
Vi har hatt en liten fest her i kveld [:)]
Thea overnatter hos svigers igjen og har vistnok kost seg masse [:D]

Siden jeg har vært syk noen dager tok jeg det pent og rolig, derfor sitter jeg nå her og oppdaterer meg da [;)]

Dere sover nok søtt i sengene dere jenter, noe jeg burde gjøre snart også kjenner jeg. I morgen skal vi sove leeeeeeenge [:D][:D][:D] Jippiiiiiiiiiii [:D] Etterhvert blir det å komme seg opp og bort til svigers på middag [:)] Da blir det nok kjempe kosleig å se igjen sjarmtrollet og få en kjempekos av Thea-mor igjen [:D]
 
ORIGINAL: simensmamma

Så moro da [:D] Kosa deg masse i går da.
 
Så moro da, her har det hvert stille i natt, sambo var på fest og han overnattet der oxo, godt for meg siden jeg våkner så lett når han legger seg.
 
ORIGINAL: simensmamma

Så moro da [:D] Kosa deg masse i går da.
 
Back
Topp