Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
Jeg har intet negativt å si om p-plaster[:D]
Det sitter klistret på baken, det skal flyttes på hver uke, så da bytter vi bare side[8D]
Det sitter utrolig godt, gjør nesten vondt å rive det av[:-][8D]
Ikke har jeg blitt gravid, så da kan jeg ikke annet enn å være fornøyd[:D]
Nå som jeg har hatt omgangssyken så trenger jeg ikke tenke på annen prevensjon i 7-8 dager etterpå (noe man må med piller bla).
ORIGINAL: *Skjønningene*
Den funket fint i 6 mnd helt til jeg hadde mensen i 3 mnd i strekk. Sjedde med 3 andre også. Vanlig sa legen.
Skikkelig drit, skulle ikke den holde i ett par år?
Har hormonspiral, veldig fornøyd[:)]
ORIGINAL: camika
Jeg har intet negativt å si om p-plaster[:D]
Det sitter klistret på baken, det skal flyttes på hver uke, så da bytter vi bare side[8D]
Det sitter utrolig godt, gjør nesten vondt å rive det av[:-][8D]
Ikke har jeg blitt gravid, så da kan jeg ikke annet enn å være fornøyd[:D]
Nå som jeg har hatt omgangssyken så trenger jeg ikke tenke på annen prevensjon i 7-8 dager etterpå (noe man må med piller bla).
Så ingen bivirkninger?
Ikke som jeg merker[8D][:D]
ORIGINAL: Almyrida81
Jeg fikk satt inn p-stav i desember.. Ikke noe veldig plagsomme bivirkninger, men har vært litt kvalm noen få dager.. Også er det jo litt ømt og sårt etter den er satt inn da, men etter ei lita uke merka jeg den ikke.. [:)]
Ikke uvanlig med litt bivirkninger i starten da.. Men om man vil ha p-stav, så bør man gå en stund på Cerazette først, for det er det samme som p-staven..