P-stav

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Er det noe som har prøvd det her?

Lurer på om jeg skal prøve dette,men har hørt så lite om det. Blør man mye?

jeg har den i armen nå[:D]  satt den inn i september eller oktober  (husker ikke helt[:D])  og har ikke blødd en eneste dråpe siden[:D]  bare spørre om det du lurer på[:D]

Jeg å lurer![:D]
Funker det for de som ikke tåler p-piller?[8|][&o]

ORIGINAL: FlotteLotte

Jeg å lurer![:D]
Funker det for de som ikke tåler p-piller?[8|][&o]

det er jeg ikke helt sikker på!

ORIGINAL: Toyah

Gjorde det vondt å sette den inn?
(er sååå pysete[:)])

Fikk du den hos fastlegen?

det var gyn. min som satte den inn...   du får lokalbedøvelse i armen først...  så nei det var ikke vondt i det heletatt..  kjente bare at hun holdt armen fast på en måte[:D]  jeg får utrolig lett blåmerker, så jeg var ganske blå en liten stund etterpå[:D]

Så bra[:)]

Blåmerke det kan jeg leve med[:)]

Da skal jeg få bestilt meg time. Spiral kan jeg ikke bruke og ønsker noe annet en P-piller. Men det er viktig at jeg ikke blør så mye. Har så vanvittig lavt jernlager[:)]

Jeg har blødd siden før jul, og har fått intenst sterke menssmerter, jeg har svimt av to ganger, og jeg er egentlig ikke pyse!!!

Jeg skal ta ut min til onsdag. Orker ikke mer!! Har fått skikkelig uren hud, har lagt på meg 5,5 kilo (og det trenger jeg absolutt ikke) og har fått tilbake samme temperament som jeg hadde når jeg gikk på pilla. Så nei takk!

Men må si at jeg vet om flere som er veldig fornøyde altså! Men for min del er det over og ut!!

ORIGINAL: ~lill~

Jeg har blødd siden før jul, og har fått intenst sterke menssmerter, jeg har svimt av to ganger, og jeg er egentlig ikke pyse!!!

Jeg skal ta ut min til onsdag. Orker ikke mer!! Har fått skikkelig uren hud, har lagt på meg 5,5 kilo (og det trenger jeg absolutt ikke) og har fått tilbake samme temperament som jeg hadde når jeg gikk på pilla. Så nei takk!

Men må si at jeg vet om flere som er veldig fornøyde altså! Men for min del er det over og ut!!

Au da[&:]
Ja, da skjønner jeg at du tar den ut igjen.

At den koster 1500 kr, syns jeg ikke gjør noe[:)]
Den er jo ment til å sitte en stund[:)]

Jeg blør lite på P-piller. Kanskje jeg da er heldig med P-staven også...

Hvordan er det å bli gravid igjen når man har tatt den ut?

Jeg hadde den for en stund siden, i 3 år. [:D]
Var svært fornøyd, blødde ikke,og synes ikke det var vondt å sette den inn eller ta den ut.

jeg hadde p-stav før.. men tok den ut,for hadde TR annen hver uke,og det gadd jeg ikke i lengden.. kjedelig å ikke komme inn i vanlig syklus,så jeg tok den vel ut etter 8-9 mnd el noe[;)]

Back
Topp