P stav

Venternr5

Blir kjent med forumet
Hei. Lurer på om noen her har erfaring med p stav, og kan fortelle meg om den plutselig kan slutte å fungere? Fikk en liten blødning 4 dager etter sex. Føler meg helt utav kontroll for tiden.
Blødning etter sex har aldri skjedd før. Kan det ha vert festeblødning?

Har hatt p staven i armen nå litt over ett år og har ikke hatt noen form for blødning.
Men i det siste (1 mnd) har jeg klødd ekstremt der hvor p staven skal sitte og jeg kjenner den ikke under huden lenger,noe en visst nok skal gjøre.....

Håper noen har noen kloke ord ☺️

Jeg hadde den i nesten 1.5 år og den gravde seg nesten inn i muskelen, så jeg endte med å måtte fjerne den kirurgisk i narkose. Men den er veldig sikker altså. Jeg ble ikke gravid på den :) hadde små blødninger inni mellom.

Ei venninne av meg måtte nettopp ta ut p staven sin pga den var defekt... hadde hatt den i litt over 1 år. Hvordan hun fikk vite at den var defekt aner jeg ikke, men den er værtfall ute nå.

Hatt p-stav i 4 år nå. Byttet etter 3 år som anbefalt.
Hadde ett par småblødninger med den første, men har ikke hatt skikkelig mensen på 4 år nå :)
Veldig fornøyd med det.
Kjenner at det av og til klør der den ligger i armen, men det har ikke noe å si på sikkerheten.
Er du usikker på om den er i armen fortsatt så kan du be om å få tatt ultralyd eller røntegn.
Er den satt rett så skal den ikke kunne bevege seg, men man kan få arrvev over den sånn at den ikke kjennes så godt lengre. Da må man trykke litt hardere for å finne kanten på den.

Jeg har brukt det i 6 år. De første 3 rundt
Årene hadde jeg ikke mensen fikk noen små blødninger etter sex. Men ble ikke gravid . Så bytta jeg den ut etter tre år. Fikk så mensen regelmessig i et år før jeg ikke hadde mensen igjen...men det er ganske sikkert:)

Har brukt den i 3 måneder nå og blødd hver eneste dag. Veldig ulekkert. Og det er bare kjipt.

Skal ta den urin en måned om jeg blør det samme da.

Back
Topp