p-stav?

hmmm..jeg har hørt at den er veldig bra[:)]skal ha det selv koster 1500kr og da varer den i 5år og du slipper mensen og den skal være 100% sikker[:D]er en som varer i 3år oxo [:D]det er en stav som dem skyter inn i armen[:)]

sett å vurder om æ ska ha en sånn da.... glem av å ta di derre pillan hele tia... så må ha nåkka som e pillefritt [8D]

ORIGINAL: Bebbie og Emma

hmmm..jeg har hørt at den er veldig bra[:)]skal ha det selv koster 1500kr og da varer den i 5år og du slipper mensen og den skal være 100% sikker[:D]er en som varer i 3år oxo [:D]det er en stav som dem skyter inn i armen[:)]

Men vet du om det går an å ta den ut før det er gått 5 år???[8|]

Vurderer sette den inn.. Men vet ikke om jeg vil visst man MÅ ha den i så lenge...[8D]

Er vel kanskje som med spiral? Du kan ha den så lenge, men ikke! [:)] 

ORIGINAL: diruT

Er vel kanskje som med spiral? Du kan ha den så lenge, men ikke! [:)] 

ja d trur æ å....

ORIGINAL: *~Marianne og Birk~*

Vurderer sette den inn.. Men vet ikke om jeg vil visst man MÅ ha den i så lenge...[8D]
jeg har den p-staven..du MÅ ikke ha den så lenge den varer,du velger selv når du vil ta den ut[:)]jeg tok den som varer i 3 år da er det bare en stav,tar du den på 5 år er det to staver..ikke noe godt å sette den asså,men det er smerter vi tåler etter en fødsel..hehe[:D]de bivirkningene jeg har hatt med den er at jeg hadde mensen i 20 dager etter jeg tok den,men har ikke hatt mensen side og det er vel 2mnd siden eller noe[:D]men jeg har også fått nedsatt sexlyst[&:]mens andre har veelldig sexlyst så det er opp og ned med de bivirkningene[:)]P-staven du får i armen er en liten stav på 4cm,litt ubehagelig de 3-4 første dagene,men merker den ikke etter det,jeg betalte 1261kr for den pluss time hos lege eller sykehus for å sette den[:D]dette er min erfaring med den ihvertfall[:)]om dette hjalp noen-jeg er ihverfall fornøyd med den[:)]

okey... men d va jo bra...  bi nok å ta den ja.. d e nu vel ikke SÅ ont da? får du ikke bedøvelse?

joda:)jeg fikk også plaster som bedøvet det heter embla,men fikk også en sprøyte som gjørde at det ikke var vondt..kjenner det,men ikke mer enn det lissom[:)]jeg har selv panikk for sprøyter så ejg garderte med med masse bedøvelse asså..skulle vel helst hatt narkose for det lille stikket der..hihi..sprøyteskrekk sa du..ehh.det er meg det..hihi[:)]

Back
Topp