p-stav

TauZa

Forumet er livet
i dag har jeg vært å satt inn p-stav i armen.knallblå på innsiden av armen. Og blitt ganske øm også utver kvelden. Håper at jeg ikke får så mange bivirkninger... kostet jo litt for det så håper det funker like bra denne gangen som sist.

Ellers så fikk jeg henvisning til fysio[:)]

jeg har også tenkt og få dette. Var det vondt? Hva kosta det? hadde hormonspiral i 9 mnd ,men fikk så mye bivirkninge av den. P stav inneholder jo det samme,men jeg håper jeg tåler den bedre...

Spent på å høre hvordan du syns den funker.. skal på etterkontroll i slutten av mnd og har ikke peiling på hvilken prev jeg skal velge...[&:]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Ren nysgjerrighet på grunn av ren uvitenhet; hvordan setter man inn en p-stav? Er det en operasjon liksom? [&:]

Settes inn under huden på innsiden av armen med en dings som følger med. Nesten som en stor nål? prøver å ikke se for nøye på.

har vært veldig øm siden i går kveld.. så er spent på hvordan det går med pull-upsn på trening i morgen.

ORIGINAL: tosmågull*

jeg har også tenkt og få dette. Var det vondt? Hva kosta det? hadde hormonspiral i 9 mnd ,men fikk så mye bivirkninge av den. P stav inneholder jo det samme,men jeg håper jeg tåler den bedre...

jeg syns det virker ekklere med spiral enn p-stav.  men jeg har jo aldri hatt spiral så kan ikke si noe om d.

har sagt fra til de rundt meg at de må følge med på om jeg blir koko.

neinei,, legen ghør det.med  lokalbedøvelse.  stripset sammen etterpå-

Back
Topp