p-sprøyte??

**Moonlight**

Forumet er livet

erfaringer?? er det mer eller mindre hormoner enn i piller? Er det veldig vanlig å få bivirkninger?
Like sikke som piller?

Jeg glemmer flere piller i mnd.så lite vits å fortsette egentlig...spiral bare blødde jeg av...

funka kjempe fint på meg. merket ikke at jeg gikk på den, utenom at jeg ikke hadde mensen på de 4 årene jeg brukte den.

nå sitter jeg her dea ... 2 år etter jeg slutta, og klarer ikke bli gravid..

så trist at spiren ikke vil sitte da :( Vi slet i nesten 2 år med minste vi også,så vet litt om hvordan det føles.Men håpe det snart klaffer for dere=)

Har ingen planer om flere barn nå vi,har 2,så er derfor ikke så "redd"for sprøyta som jeg var.Men litt skummelt at den sitter i kroppn så lenge liksom...pillene kan man jo bare slutte med på dagen....

jeg blir fryktelig deppa av p-piller.. men p-laster og sprøyte har funka bra :D 
kan du ikke prøve plasteret da? legen min sa at om jeg kunne bruke plasteret, så kunne jeg bruke sprøyta.
om dere ikke skal ha fler barn så er det jo ikke noe stress om det sitter i lenge ? :)

Jeg gikk på p sprøyte i et par år... 
Beste jeg har gått på... Fekk ei mamma jobber med (anesti sykepleier) til å gi meg sprøyta når venninden min sku ha (hennes datter), så da ringte de meg bare når det var tid.. hehe

Og ikke hadde jeg mensen heller, så passet hellt yperlig for meg ja :)

Da jeg gikk på sprøyta hadde jeg ingen bivirkninger.

P-sprøyta kan gi økt risko for beinskjørhet, og jeg fikk den diagnosen da jeg var 28 (uten at man kan finne noen god grunn). Så jeg hadde styrt LANGT unna.

Serenity skrev:
jeg blir fryktelig deppa av p-piller.. men p-laster og sprøyte har funka bra :D 
kan du ikke prøve plasteret da? legen min sa at om jeg kunne bruke plasteret, så kunne jeg bruke sprøyta.
om dere ikke skal ha fler barn så er det jo ikke noe stress om det sitter i lenge ? :)

tenkte mer på om jeg skulle få noen bivirkninger jeg...

Eneste bivirkningen jeg fikk av p-sprøyta var at jeg gikk opp noen kilo da jeg startet med den, altså, det første halvåret kanskje + 5 kg...

jeg gikk på den i et år før jeg fikk barn,alt funka fint.ingen bivirkninger eller mensen.tok over to år fra jeg slutta på den til jeg ble gravid.noe som ikke gjor så mye i mitt tilfelle da.gikk på den i 3 år etter siste snuppa ble født og tok den sistefor 9 mnd siden.da ville ikke kroppen mere og jeg fikk ekstreme reaksjoner.som trøtthet,tristhet og alt annet som følger med når kroppen forberder seg på TR.Det var en utrolig tung tid og jeg er sikker på at det var sprøyta som gjore det.da dette begynnte drett etter at jeg tok den siste sprøyta.

det som er dumt med p sprøyta er at den sitter så lenge i kroppen.så vist du ikke tåler den,må du bare holde utemoticon
neste gang jeg skal på prev,skal jeg prøve en chip i armen som går på det samme,bare at virkningen går bort når man tar den ut igjen.
lyke til.

Back
Topp