Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hissigproppen
Da er det vel bare å ta en test og se [:)]
ORIGINAL: honning84
Jeg gikk på den i 9 mnd og blødde de første 6 mnd... samtidig som jeg la på meg, ble uren i huden og var ekstra plaget med hodeverk... Glad jeg sluttet på den[:)] skal sies at jeg tolererer prevensjon med hormoner ganske dårlig da...[:)]
ORIGINAL: LilleMy86
Jeg la på meg maaaange kg når jeg gikk på p-sprøyten. Fikk aldri mensen etter at første sprøyte ble satt[&:][&:] Gikk på den i flere år. Veldig deilig å gå flere år uten antydninger til blødninger da, men tok siste p-sprøyte i mai 2006 og fikk ikke tilbake mensen før desember 2007. Mensen var uregelmessig helt til 2009, (varierte fra 24 - 45 dagers sykluser) Brukte ikke noen annen prevensjon etter p-sprøyta, og spiren satt ikke før nå i sommer[&:][:(]
Så jeg skal ALDRI bruke p-sprøyta mer, og fraråder ALLE fra å bruke den. Den kan virkelig ødelegge kroppen din!![:@][&o]
ORIGINAL: Puskinella
Jeg fikk første sprøyte for 2 mnd siden, og føler meg skikkelig gravid, vet ikke om det er vanlig? Ikke får jeg mensen (noe legen sa jeg kom til å få), jeg er oppblåst, hormonell, har samme utslettet som jeg fikk da jeg gikk med Snuppa, trøtt, sliten, kvalm, hoven osv.. Har også kribling i armer og bein, og det hadde jeg også mens jeg var gravid sist.
Er dette normalt?
Stresser litt i tillegg, for vi skulle egentlig bruke kondom i en uke etter at hormonspiralen ble tatt ut og p-sprøyta ble "satt inn", sånn for sikkerhetsskyld, men det ble ikke heelt sånn... [&:]
ORIGINAL: Kosinuss
ORIGINAL: Puskinella
Jeg fikk første sprøyte for 2 mnd siden, og føler meg skikkelig gravid, vet ikke om det er vanlig? Ikke får jeg mensen (noe legen sa jeg kom til å få), jeg er oppblåst, hormonell, har samme utslettet som jeg fikk da jeg gikk med Snuppa, trøtt, sliten, kvalm, hoven osv.. Har også kribling i armer og bein, og det hadde jeg også mens jeg var gravid sist.
Er dette normalt?
Stresser litt i tillegg, for vi skulle egentlig bruke kondom i en uke etter at hormonspiralen ble tatt ut og p-sprøyta ble "satt inn", sånn for sikkerhetsskyld, men det ble ikke heelt sånn... [&:]
ja det er veldig vanlig.å det var slik jeg også følte meg når jeg "reagerte på den"bare helt ekstremt tilfelle.klarte nesten ikke komme utav senga[:'(][:'(]
å jeg begynte å føle meg slik hver gang den skulle gå ut.så jeg løp jo til legen hver 3 mnd!å når jeg hadde fått den følte jeg meg bedre.