P-plaster

Aislin

Gift med forumet
I påventa av gubbens sterilisering (fikk endelig innkalling i går, i midten av november...weeee...) har jeg tenkt å kjøre noen måneder med p-plaster (lei av gummi nå [:@][:@][:@]) Meeen...Siden jeg ikke er helt dreven med dette: Hårløs hud???? Det er jo hår i større eller mindre grad på all hud jeg har? Men det er kanskje ikke den typen hår som menes? Og er det noen som veit når det er sikkert, for det finner jeg sånn cirka ikkeno om i pakningsvedlegget??? 

Hmm, jeg vil vite mer om pplaster jeg også, så håper noen kan svare deg, hehe. må finne meg noe å bruke snart tror jeg..

Det ække dumt...Ellers ender du  vel ratt opp med to tette [;)]

to tette vil jeg ikke ha[8D] meeeeen, så må jeg egentlig knaske piller for å bli gravid, men skal aldri si aldri[8D]

jeg brukte p-plaster før det siste svangerkapet.
var veldig fornøyd med det!

jeg festet den stort sett på låret/hoften..
står vel i det pakningsvedlegget at man kan ha den på magen, skuldrene, overarmene og lårene....

jeg syntes det klødde fælt når jeg hadde det på magen, og på skuldrene overarmene syntes de jo hele tida (da det var sommer...), så for meg var det best på siden av lårene/hoftene...

ORIGINAL: 3barnsmor*29

jeg brukte p-plaster før det siste svangerkapet.
var veldig fornøyd med det!

jeg festet den stort sett på låret/hoften..
står vel i det pakningsvedlegget at man kan ha den på magen, skuldrene, overarmene og lårene....

jeg syntes det klødde fælt når jeg hadde det på magen, og på skuldrene overarmene syntes de jo hele tida (da det var sommer...), så for meg var det best på siden av lårene/hoftene...

Hum. Har satt det på magen nå. Har et slags sytem jeg følger når jeg setter sprøyter, sånn punkt for punkt fra  på hver aktuelle kroppsdel, så tenkte det var greit å følge etter med plasteret, så ting ikke blir i veien for hverandre. Men hofta er jo genialt da, samme med overarmen, for det blir så dårlig vinkel at jeg ikke klarer å stikke der uansett [8D] Og innen sommeren er vel gubben sikker tenker jeg. Wohoo, ganske godt humør nå egentlig [:D]

Brukte plaster før jeg ble gravid.. Festa de på hofta/låret! synes de satt best der.. Vises jo så godt på armen!

Back
Topp