~Ahiru~
Glad i forumet
Jeg har brukt p-plaster i en og en halv uke nå, og jeg får så "mange" bivirkninger. Har hatt "litt" vondt i hodet siden dagen etter jeg startet, får masse små kviser på overkroppen, halsen, og i ansiktet. Føler meg oppblåst![8D] Når jeg tar av plasteret er det skikkelig rødt der, med utslett som klør og svir... I tillegg til det, har jeg null sexlyst!!!![:o] Selv om vi prøver, så kommer jeg virkelig ikke inn i stemningen[8D] Det siste er det værste, vi skulle jo kunne ha mere sex nå, ikke mindre[:@][8D]!!!
Fullt av lo fester seg også rundt plasteret, DET er ikke så pent, men ikke akkurat en bivirkning da[8D]hehe
Tenkte jeg skulle ringe legen å høre altså, men jeg lurer på om noen kanskje har noen erfaringer med det plasteret? Kommer bivirkningene til å gi seg etterhvert? Er det vanlig at det trengs en liten innkjøring? Eller burde jeg slutte nå først som sist!?[8D]
Fullt av lo fester seg også rundt plasteret, DET er ikke så pent, men ikke akkurat en bivirkning da[8D]hehe
Tenkte jeg skulle ringe legen å høre altså, men jeg lurer på om noen kanskje har noen erfaringer med det plasteret? Kommer bivirkningene til å gi seg etterhvert? Er det vanlig at det trengs en liten innkjøring? Eller burde jeg slutte nå først som sist!?[8D]