P-plaster, og bivirkninger! Er det noen som vet om de gir seg??!

~Ahiru~

Glad i forumet
Jeg har brukt p-plaster i en og en halv uke nå, og jeg får så "mange" bivirkninger. Har hatt "litt" vondt i hodet siden dagen etter jeg startet, får masse små kviser på overkroppen, halsen, og i ansiktet. Føler meg oppblåst![8D] Når jeg tar av plasteret er det skikkelig rødt der, med utslett som klør og svir... I tillegg til det, har jeg null sexlyst!!!![:o] Selv om vi prøver, så kommer jeg virkelig ikke inn i stemningen[8D] Det siste er det værste, vi skulle jo kunne ha mere sex nå, ikke mindre[:@][8D]!!!
Fullt av lo fester seg også rundt plasteret, DET er ikke så pent, men ikke akkurat en bivirkning da[8D]hehe

Tenkte jeg skulle ringe legen å høre altså, men jeg lurer på om noen kanskje har noen erfaringer med det plasteret? Kommer bivirkningene til å gi seg etterhvert? Er det vanlig at det trengs en liten innkjøring? Eller burde jeg slutte nå først som sist!?[8D]

jeg digget plasteret jeg, ingen bivirkninger. all den andre dritten hadde jeg det av.
ja det kan klø litt, ja det kommer litt lo rundt det....men gud så deilig å sleppe å ta den jævla pilla hver dag[:)] men nå bruker jeg pearly istedet da[8D] godt å sleppe hormoner[8D]

har kun hatt 2 bivirkinger, det ene er kløe, men er ikke så ille, så syns det er verd å bruke plastret fordet!
også er det større pupper fra da jeg skulle hatt eggløsning ca. til mensen, å det håper jeg virkelig ikke går over[:D] hehe..

men til hva du kanskje vil høre/lurte på! mener å ha hørt at det er vanlig å få bivirkninger først 2-3 mnd som gir seg, så da kan jo prøve litt til? eller, vet ikke hvor lenge du har brukt det men.... kanskje det gir seg? ellers må du vel finne annet prevensjonsmiddel....

P-plaster er bare helt fantastisk.
men joda det fester seg lo og skitt på plasteret og ser ikkje fint ut, men er jo bare og feste der på en plass så ikkje er så synelig:) hadde bivirkninger eg og første plastera eg brukte, men gjekk over:) er bare helt fantastisk og slippe ppillene!
ville bare fårsatt og gått på dem var eg deg, bivirkningene går over så fort kroppen er vandt med plasteret:D

Takk for svar[:)]Skal gi det litt mer tid, er jo veldig greit å ikke måtte tenke på det så ofte som p-piller.

Jeg fikk 1000 kviser og kuttet ut etter en mnd. da gadd jeg ikke mer

eneste som er litt py- er at jeg hentet ut for 6 mnd[:@]  så har 5mnd med p-plaster liggende[:@]

sier bare en ting:

Prøv p-ring

Nuvaring...

Det er helt fantastisk... Og det er ikke i veien for noe... Jeg fikk økt sexlyst av det, litt sterkere menssmerter desverre, men ikke like ille som om jeg ikke skulle gått på noe.. (Glad det bare tok meg 2 mnd å bli gravid... forferdelige smerter å få mensen uten noen ting...)
Også fikk jeg større pupper... Og de forsvant aldri... Deilig..

Back
Topp