P -piller

cathkal

Gift med forumet
jeg bruker p pille merke Loette,noen som har brukt eller bruker det?lurter på om noen av dere har merket noen vektøkning eller andre bivirkninger ved bruk av den?

Mener det var disse jeg brukte i tre mnd, og gikk opp masse!! [&:]

*dytte*

Åååånei, er det derfor jeg har gått opp, og øker... [&:] 
What to do.. Må finne på noe annet da.

Kan jo være en sammenheng, om livsstilen din ellers er uforandret. Hvor mye har du gått opp etter du begynte på piller da? Hvilket merke bruker du?

ORIGINAL: ~Hipp~

ååå,jeg leste i inside(?)
Der anbefalte de en HELT ny type som visstnok var strippa for bivirkninger[:D][;)]

Tåler ikke noe annet enn kondom jeg så jeg har desverre ingen erfaring

Høres for godt ut til å være sant [8|] Hadde vært bra [:D] Tåler du bare kondom? Har du snakket med lege og hørt hva de kan tilby? Minipill, plaster, sprøyte, spiral? Tåler du ingen ting? Må være litt kjedelig det da...

ORIGINAL: Tonje89

Er jo ikke alle som får bivirkninger i det hele tatt da selv om noen får det.. jeg gikk på microgynon i litt over et år og jeg ble deprimert av de.. så jeg slutta på de.. har hørt om andre som ble gravid da de gikk på microgynon og så alle reagerer jo forskjellig.. Hadde ikke noen bivirkninger av microgynon den første tiden helt til jeg ble mer og mer humørsyk og deprimert..=)

Sant nok det du sier, alle reagerer forskjellig og får forskjellige bivirkninger. Likevel er det nå slik at noen bivirkninger er vanligere enn andre da. De som ikke får bivirkninger får bare glede seg over det [:D]

Back
Topp