P-piller?

LilleFighter2016

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Jeg vurderer å begynne på p-piller som prevansjon nå etter fødselen. Jeg ammer ikke. Jeg brukte hormonspiral før jeg ble gravid og var fornøyd med å slippe mensen. Men null sexlyst. Nå har jeg blitt singel så kanskje like greit med hormonspiral for å dempe lysten :woot:

Grunnen til at jeg vil begynne på p-piller er fordi jeg er så uregelmessig uten noe prevansjon.

Fryktelig usikker... noen som har noen tanker om det? :)
 
Jeg skal ha p-stav. Deilig og sikkert i 3 år. Slapp blødning etter noen mnd sist. Syns det er stress å huske på piller hver dag.
 
Jeg fullammer, så skal begynne på minipiller. Brukte denne typen prevensjon før jeg ble gravid, og for meg er det nok det rette valget med tanke på at det kanskje skal bli søsken her etterhvert. Så slutter jeg bare noen mnd før prøving igjen.
 
Her blir det p-plaster :) funker ikke dette ok, så blir det p-stav igjen. Selvom jeg er litt nervøs for det, da jeg måtte operere den ut i narkose sist [emoji14]
 
Her blir det p-plaster :) funker ikke dette ok, så blir det p-stav igjen. Selvom jeg er litt nervøs for det, da jeg måtte operere den ut i narkose sist [emoji14]
Hvor fester man p-plaster? Alltid lurt på det ha ha :-D
 
Hofta, skuldren, låret :) litt forskjellig :) kan ikke ta p-piller. Tarmen min tar den ikke opp. Er derfor jeg ble gravid sist [emoji14]
 
Back
Topp