P-piller

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Har gått 1 mnd på Loette 28 nå og jeg har fått utrolig mye kviser! Ser ut som jeg er 13!! Har gått på de før, men da var jeg ikke plaget av det.. Var hos legen i dag og fikk et nytt p-pillemerke, Diane.. Noen erfaring med dette merket? Flere som har fått kviser og uren hud av Loette?
 
Har gått 1 mnd på Loette 28 nå og jeg har fått utrolig mye kviser! Ser ut som jeg er 13!! Har gått på de før, men da var jeg ikke plaget av det.. Var hos legen i dag og fikk et nytt p-pillemerke, Diane.. Noen erfaring med dette merket? Flere som har fått kviser og uren hud av Loette?
Jeg brukte Diane før jeg ble gravid og det var de som funket best for meg :-) Sliter selv med uren hud. Går fortsatt på Cerazette nå pga amming men gleder meg til å begynne med Diane igjen for ser også ut som en 13åring :-/ Eneste ulempe med Diane er at det er egt ikke en prevensjon i seg selv, det er en kur for uren hud men har prevensjon som bivirkning. Så den skal vel ikke brukes over flere år. I tillegg er den en av de pillene med mest hormoner i.. Men jeg var kjempefornøyd med den :-) Håper d funker for deg!
 
Back
Topp